Zijn er hier meer dames die nu, met een baby van 9 maanden, al bezig zijn met proberen voor een tweede?
Wij hebben vandaag een poging gedaan na een knallende ovulatietest vanmiddag! Heel leuk als ze zo dicht op elkaar zitten, maar ook heel spannend. Je hoort zoveel dat het zó zwaar is….
Wie kan hier over meepraten?
Wij hadden vorige maand mij eisprong gemist (ineens korte cyclus dus de piek was al geweest🤣🤣) maar deze maand gelukkig op tijd begonnen met testen! Mag zondag een zwangerschapstest doen als ik niet ongesteld ben geworden
Loopt hier allemaal even anders helaas had al gestart kunnen zijn aan mijn traject voor in mijn geval een 3e, maar zal aan de hormonen moeten dus dat eerst gaan opstarten helaas
Gister een positieve test in mijn handen! Niet gepland maar zeker welkom :) Afgelopen maand een andere cyclus gehad dan normaal denk ik. Over drie weken een echo..spannend zo dicht op elkaar
Hier gaan de laatste loodjes alweer in. A.s. dinsdag ben ik 30 weken zwanger en vind t best pittig worden fysiek gezien, zeker nu het ook nog 6 weken zomervakantie is en allebei de jongens thuis zijn..
Dat klinkt idd pittig!! Je vent lekker veel laten doen haha …
Ja die is zz'per dus niet werken is geen geld helaas maar thuis probeert hij zoveel mogelijk te doen dat is heel fijn. We zijn ook nog verhuisd begin dit jaar dus we zijn ook nog steeds bezig met kamers opknappen 😅
Ik heb helaas te horen gekregen dat ik een miskraam krijg. Het hartje klopte bij 9 weken niet meer. Moet echt even schakelen nu! Leek me mooi om ze binnen 2 jaar te hebben.