50 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Sja1989
Ik weet niet hoe dat werkt maar koop je dat op de groei dan? Ik denk bij 4 ...
Deze slaapzakken kun je dus voor 2.5 jaar lang gebruiken doordat ze in de lengte zijn te verstellen. Google maar eens op puckababy slaapzakken. Daardoor vind ik ze ook aantrekkelijk. Alleen ze zijn belachelijk duur🙈
2 jaar geleden
Wij zweren bij deze slaapzak voor de 1e gekocht en na het vele wassen is hij nog steeds als nieuw. Nu een 2e slaapzak gekregen in de kraamweek.
2 jaar geleden
Ik vond ze bij m’n vorige dochter echt fantastisch. echt het geld 100% waard. Super lekker warm in de winter en echt een 4 seizoenen die ik tot ruim 2.5 jaar gebruikt heb. En ze kunnen zelfs nu nog door voor een ronde 2. Ja iets minder mooi maar wel zeker nog functioneel.
2 jaar geleden
Dik het geld waard voor mijn zoontje van bijna 2 jaar gekocht toendertijd prijzig maar als je elke maat een nieuwe moet kopen zit je er ook snel aan vandaar de keuze gemaakt voor deze en super tevreden wij hebben er toen omdat hij veel spuugde en vaak in de was zat ook nog een tweede aangeschaft dat zegt wel veel denk ik haha zelfs daarvoor vond ik het het waard 😉
2 jaar geleden
Reactie op 00me00
En wat deed je dan aan als hij in de was zat?😅 beetje te enthousiast om ee ...
Dan hadden we een van een ander merk een slaapzak. Omdat ik 2 kopen eerst ook best veel vond, maar achteraf was het wel waard geweest om gelijk 2 te kopen vandaar voor de 2e een nieuwe erbij
2 jaar geleden
Reactie op Dansmarieke
Is dan het gat voor het hoofd en de armen niet veel te groot?
Vond ik erg meevallen en ons zoontje was/is erg smal. Waardoor je zou denken dat het al snel te groot zou zijn. Hij had de slaapzak ook aan vanaf 6 maand
2 jaar geleden
Onze zoon slaapt nu in de new Born slaapzak, maar ik ga zeker de 4 seizoenen kopen! Heerlijk om met 1 slaapzak klaar te zijn voor elk seizoen, want een laken met deken is hier geen optie ivm schoppen met z’n benen
2 jaar geleden
Wij hebben er 2 voor de oudste. Wel fijn om er 2 te hebben, mochten ze ooit ziek zijn. Het kost wat, maar je hoeft niet voor ieder seizoen en iedere maat een nieuwe slaapzak te kopen. Dus uiteindelijk ben je denk ik al snel goedkoper uit.
Mocht je ooit een tweede krijgen, die in een ander seizoen geboren is, hoef je ook niet allemaal nieuwe slaapzakjes te kopen.
Zodra onze 2e een half jaar is, zal de oudste in een bed met dekbed slapen, dus kunnen deze slaapzakken mooi door naar de jongste.
Onderaan de streep besparen wij er dus heel veel geld mee.
2 jaar geleden
Vraagje: mijn dochtertje zit nu tussen maat 62 en 68 in en de newborn slaapzak begint echt krap te worden nu. Dus vanmorgen de 4 seizoenen slaapzak erbij gepakt en het teddy gedeelte eruit gehaald, maar die is helemaal niet verstelbaar? Ze verzuipt er nu echt in... hoe doen jullie dit? Ze is nu 4,5 maand maar ik zie haar echt niet nog 1,5 maand in die newborn slaapzak slapen..
2 jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Je maakt de losse buikband vast onder haar armen aan de buitenkant van de t ...
Oh top, dankjewel!