11 Reacties

8 maanden geleden

Tsja een keertje kan wel lijkt me, 3x in de week zou mij ook te ver gaan. Maar als jou gevoel zegt van helemaal niet kun je er misschien voor zorgen dat jullie met 2 auto's gaan en je altijd nog eerder weg kan. Maar ik denk dat ik het sowieso 1x zou proberen en een beetje kijken hoe het gaat. Is ze een doorslaper? Hier wordt hij nog vaak wakker dus denk ik ook dat het minder erg is. Als je al een doorslaapritme hebt wil je dat misschien niet overhoop gooien, of dan is een keertje niet zo erg, net hoe je het bekijkt natuurlijk ☺️

8 maanden geleden

Reactie op Sja1989

Tsja een keertje kan wel lijkt me, 3x in de week zou mij ook te ver gaan. M ...
Ja 2 auto s heeft geen zin want de tijd dat we gaan eten is morgen 18.40 en iedere dag wordt dat steeds later … Ja ze slaapt wel gewoon door tot 05.00/06.00 .. nu af en toe wel vaker wakker door sprong of slaap regressie of wat het ook mag zijn 😂

8 maanden geleden

Ik zou thuisblijven en je kindje lekker thuis op bed leggen zodat het lekker kan slapen. Dat is het belangrijkste, ook voor je schoonmoeder, neem ik aan.

8 maanden geleden

Haar ritme respecteren is belangrijk op deze leeftijd. Volg jouw buikgevoel, als ze haar ritme thuis goed heeft zou ik dat niet doorbreken.

8 maanden geleden

Ik zit in dezelfde situatie.. wij gaan gewoon elke avond thuis eten, maar in het weekend dan wel met elkaar op zaterdag en dan brengen we hem daar naar bed en blijft hij daar slapen inshaaAllah (voor het eerst😭). Voor mij was het of hem daar laten logeren, of gewoon lekker thuis eten.. ik ga hem namelijk niet wakker maken, dat vind ik echt zielig en ben bang dat ik hem stoor in zijn diepe slaap.

8 maanden geleden

Reactie op elinlag

Ik zit in dezelfde situatie.. wij gaan gewoon elke avond thuis eten, maar i ...
Ja dat heb ik dus ook maar daar laten slapen wil ik liever niet … wie weet valt het reuze mee als die daar blijft slapen 😴 ben benieuwd voor je … Ramadan Mubarak

8 maanden geleden

Reactie op camilley

Haar ritme respecteren is belangrijk op deze leeftijd. Volg jouw buikgevoel ...
Ja het enige ritme wat met slaapjes goed gaat is de avond slaap .. Alleen soms vraag ik me af of ik misschien al die tijd te voorzichtig ben geweest en altijd haar heb gevolgd en nu een dochtertje heb die alleen maar thuis slaapt 🤦‍♀️ haar welzijn vind ik het belangrijkste en al helemaal met deze leeftijd

8 maanden geleden

Reactie op Pallas

Ik zou thuisblijven en je kindje lekker thuis op bed leggen zodat het lekke ...
Die denkt nog een beetje op de ouderwetse manier

8 maanden geleden

Reactie op Thamara80

Ja het enige ritme wat met slaapjes goed gaat is de avond slaap .. Alleen ...
Nee het is juist heel goed dat je haar volgt. Ritme en rust is voor die kleintjes zó belangrijk.. Ik vind het toch altijd ‘bijzonder’ om te zien hoe sommigen hun baby gewoon rustig tot 10 uur wakker houden als ze op bezoek ergens zijn😭.

8 maanden geleden

Mijn dochter gaat rond 20:00 naar bed. En we gaan vanavond ook iftar doen bij mijn schoonmoeder. Maar als de tijd zo verschuift dat het rond haar bed tijd is ga ik gewoon thuis blijven. Omdat ik het ook zielig vind. Volgend jaar halen we het dan wel weer in :) . Ramadan mubarak !! Miss idee haar bij jou uit te nodigen voor iftar ?

8 maanden geleden

Reactie op rawrpris

Mijn dochter gaat rond 20:00 naar bed. En we gaan vanavond ook iftar doen b ...
Gelukkig begrijpt ze het nu iets beter en komt ze eten brengen en af en toe hier eten …