11 Reacties

2 jaar geleden

36+5 ik heb sinds gister avond ook last van rammelende darmen. Ik voel het zelfs op mn hand rommelen als ik die op mn buik leg. Nu ontbijt koek aan het wegwerken want ik heb hongeerrrr.

2 jaar geleden

Ik ging er vanuit dat het gewoon een zwangerschaps ding was. Dus ik zou het gewoon ff aankijken. Zolang mn water niet breekt. De kleine nog beweegt en ik geen weeen krijg gaat alles vast nog goed 😂

2 jaar geleden

Ik ben 37,6 en heb precies t zelfde en ook hele luide geluiden. Nu sinds half 4 wakker en ook mega honger dus net even broodje gemaakt. Volgens mij hoort dit er wel een beetje bij

2 jaar geleden

Klinkt normaal heb dit ook ben ook even ver wordt er gek van ondertussen had het zieknhuis gebeld omdat dssr onder behandeling bent en dit gezegd maar is normaal

2 jaar geleden

Fijn dat het "normaal" is 😅 Vind die misselijkheid wel erg vervelend, heb vannacht 2 keer overgegeven... hebben jullie dat ook erbij? Of alleen de geluiden in buik en honger?

2 jaar geleden

Reactie op natuurlijkemama

Fijn dat het "normaal" is 😅 Vind die misselijkheid wel erg vervelend, heb ...
Niet wat je wilt horen maar nee sorry ik hoef niet te spugen. Maar eerlijk gezegd spuug ik ook bijna nooit. Heb deze zwangerschap 1x gespuugd en de keer daarvoor was 15 jaar terug 😅

2 jaar geleden

Ik ben al weken weer aan het overgeven en regelmatig misselijk. Ondertussen de laatste week ook rommelende darmen. En regelmatig uit het niets honger🤣. Heb het idee dat het ook te maken heeft met hoe het kindje ligt. Denk dat mijn darmen nu door het indalen weer wat meer ruimte krijgen. En als de bips van m'n maag af gaat heb ik dus denk ik ineens even ruimte in m'n maag en dus trek. Slikte al omeprazol voor maagzuur maar dat mag ik nu vaker slikken om m'n maag rustiger te houden. Wie weet zou dat voor jou ook helpen.

2 jaar geleden

Niet super misselijk maar heel lichtjes en opeens weer last van maagzuur. Gelukkig niet overgeven.

2 jaar geleden

Ik heb vorige week ook last gehad van mijn darmen, misselijkheid en overgeven. Ik dacht dat het iets van de zwangerschap was maar achteraf was het een virusje. Na 3 dagen voelde ik me weer beter worden. Er zijn ook meerdere geweest in mijn omgeving die er last van hebben gehad. Hopelijk voel je je snel weer wat beter!

2 jaar geleden

Ik ben 36+6 en heb hier ook last van. Vooral veel van maagzuur, maar de VK zei dat het komt omdat de baby groter wordt en met zijn bil/rug meer tegen mijn maag ligt. Bij mij gaat dit dan altijd weer samen met misselijkheid. Wat betreft de darmen lees ik van veel vrouwen (ook hier op het forum) dat ze hier in de laatste weken van de zwangerschap last van krijgen. Volgens mij is het ook een reactie van je lichaam om zich voor te bereiden op de bevalling.

2 jaar geleden

Gelukkig slaat het overgeveb hier over maar het is niet fijn neee