9 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben de co sleeper van maxi cosi iora die kan je in verschillende standen instellen. Ook zijn we overgestapt naar nutrilon omneo. Sinds wij het bedje schuin zetten en omneo gebruiken heeft mijn kindje geen last meer van reflux . 馃槉
2 jaar geleden
Echt een top co sleeper. We kunnen hem ook meenemen op vakantie of aps ze gaat logeren past makkelijk in onze auto. 馃槂

2 jaar geleden
Reactie op Anne kr
Wij gebruiken inderdaad ook omeno, voor de poep alleen bijkomend voordeel w ...
Ja wij hadden ook toen met de standaard nutrilon dat ze veel ging overgeven.. elke keer moesten we haar 30 min rechtop houden en de kinderarts zei dat we haar minder voeding geven. Dit hielp niet echt maar de co sleeper schuin zetten hielp wel goed maar nog niet helemaal. Ook had ze last van moeizame ontlasting. 1 x in de week of 2x in de week. Sinds de omneo en schuine bed geeft ze nooit meer over. Zelfs niet mondje terug geven. Enkel speeksel maar dat hoort bij haar ontwikkeling. Dus we hadden 2problemen opgelost met omneo馃槆
2 jaar geleden
Ja wij hadden ook toen met de standaard nutrilon dat ze veel ging overgeven ...
1 nadeel van de omneo zijn de rotte eierscheten en dat ik ineens andere flessen nodig had met een doseer speen haha. Hier spuugt de kleine man soms nog maar dat komt vooral doordat hij lastig boertjes kan laten
2 jaar geleden
Reactie op Anne kr
1 nadeel van de omneo zijn de rotte eierscheten en dat ik ineens andere fle ...
HHhahahahaha ja de geur is echt heftig en ontlasting is ook groen 馃挬 maar gelukkig heeft ze geen krampjes meer. Ze laat ook veel scheetjes voordat ze moet poepen dan weet ik dat het poeptijd is bijba 馃槀馃槀.. ohjaa ik heb ook 80 soort speenhalzen geprobeerd en uiteindelijk is het dr brown speenhals 2 geworden 馃槉