14 Reacties

één jaar geleden

Hii! Je kunt je eigen maxicosi meenemen in het vliegtuig. Daar zou ik voor kiezen.. Super gaaf trouwens 😍

één jaar geleden

Reactie op Liesxx

Hii! Je kunt je eigen maxicosi meenemen in het vliegtuig. Daar zou ik voor ...
Jaaa heel gaaf! Wel een onderneming hoor... In het vliegtuig met zon kleintje zie ik toch een beetje tegenop. Eigen autostoeltje willen we indd meenemen, maar die alleen bevestigen aan een heupgordel (tweepuntsbevestiging) vind ik spannend, bij een ongeluk schiet die dan alsnog eruit..

één jaar geleden

Reactie op imtaken

Jaaa heel gaaf! Wel een onderneming hoor... In het vliegtuig met zon kleint ...
Aaah ik snap je. Kan die evt op de bijrijdersstoel en dat je zelf achter gaat? Normaal hebben de voorste stoelen wel 3punts gordel. Daarnaast zou je een spanband mee kunnen nemen. Niet ideaal maar dan weet je zeker dat het stoeltje goed vast zit... Wat ook nog een optie is, is het meenemen van een isofixbase in je koffer. Of als je bijv ook je kinderwagen meeneemt, deze in een prampack doen en dan kan de isofix base erbij in..

één jaar geleden

Reactie op imtaken

Jaaa heel gaaf! Wel een onderneming hoor... In het vliegtuig met zon kleint ...
Ojaa en vliegen met een kleintje valt echt reuze mee hoor! Wij vonden de douane en koffers ect erger dan de hele vlucht 🤣

één jaar geleden

Wij gaan ook een soortgelijke reis maken in mei. Wij hebben de camper via four seasons gehuurd en daar konden we gewoon aangeven dat we er een kinderzitje bij wilde huren (kost iets van 80 dollar).Dit is een dochteronderneming van Fraserway daar zou je ook kunnen kijken. Weet niet of je dit is wat je bedoelde natuurlijk maar zo gaan wij het straks ieder geval doen. Succes en veel plezier vast ;)

één jaar geleden

Wij hebben in 2021 een rondreis in canada gemaakt met ons toen 10 maanden oude zoontje. Camper bij cruise canada gehuurd en autostoeltje bij de Walmart gekocht. Heel goed te doen met een camper, wij hadden een deryan tentje mee, die past precies in het slaapgedeelte in het dak. Kan hij er ook niet uitvallen. Succes!

één jaar geleden

Reactie op SophievL

Wij hebben in 2021 een rondreis in canada gemaakt met ons toen 10 maanden o ...
Thanks! Kon dat autostoeltje goed in de camper? En weet je nog wat voor camper je had gehuurd? Dat deryan tentje is ook een goede tip, dankjewel!

één jaar geleden

We wilden dit ook doen maar ik las dat een kindje maar 2h per 24h in een autostoeltje mag zitten. Hoe gaan jullie het doen?

één jaar geleden

Reactie op imtaken

Thanks! Kon dat autostoeltje goed in de camper? En weet je nog wat voor cam ...
Ja past goed, hij klemde ook nog goed tussen de bank en tafel. Het stoeltje kon echt geen kant op. Wij hadden de kleinste camper, omdat je hier veel meer flexibel mee bent. We hebben alleen campings geboekt met full hook up. Het is met zo’n kleintje gewoon fijn om altijd stroom en stromend water bij de hand te hebben. Nog een tip, in de kleine stadjes en dorpjes vind je geen potjes voeding in de winkels! Dus sla dit meteen groot in bij de grote supermarkt. Of je moet natuurlijk iedere avond vers willen koken in de camper 😉.

4 maanden geleden

Hoe is de reis verlopen? Nog tips? Hoelang zijn jullie gegaan? Wij zijn erover na aan het denken om volgend jaar met de baby naar Canada te gaan

4 maanden geleden

Hoi ik ben ook erg benieuwd hoe het bevallen is? En als het niet te prive is hoeveel is z'n reis gekost. Namelijk wij willen ook gaan doen.

4 maanden geleden

Wij hebben een rondreis gedaan met camper met kindje van toen 20 maanden. Eigen autostoel mee in vliegtuig en in camper geplaatst. Ging priem!

4 maanden geleden

Wat gaaf! Lijkt me ook heel leuk met 2 kindjes van bijna 4 en 1,5 in oktober. Hoe deden jullie dat met slapen? Babybedje daar gekocht? En wat deed je zelf als je kindje(s) sliepen en het buiten regent s avonds? Mijn kinderen slapen licht dus die worden sowieso wakker als wij dan in de camper zouden gaan zitten. Groetjes!

3 maanden geleden

De reis was echt super om te doen! Wij hadden gewoon bij de maatschappij een kinderstoel gehuurd. Helemaal prima bevallen hoef je ook niet zo’n stoel mee te slepen vanaf huis. In de camper heeft onze dochter in een deryan tentje geslapen op het deel waar je van de tafel een bed kunt maken. De reis is duur, maar dat weet je van tevoren eigenlijk wel al. Tip is zo ver mogelijk van tevoren je camper en campingplaatsen vast te boeken dat scheelt een boel geld (ook waar je de camper ophaalt kan verschillen qua prijs). Verder hadden wij de mazzel dat we met twee campers waren dus elke avond gewoon in de andere camper kon zitten. Wij waren in mei en toen was het echt nog wel koud dus dat is wel iets waar je qua kleding rekening mee moet houden (ook dat je dus niet de hele avond soms buiten kan zitten). En wij hebben nog een deel Amerika eraan vast geplakt! Ook fantastisch beste tip denk ik ga lang genoeg en plan wat vrije tijd in met je reisdagen! Ik zou het zo nog een keer overdoen