19 Reacties
4 maanden geleden
Zo op het eerste gezicht lijkt het mij op luieruitslag.
M'n dochter heeft destijds ook zulke plekken gehad, hier werkte het vooral om het zo droog mogelijk te houden dus veel luiers verschonen. En de zinkolie van dr swaab werkte super goed want gaf meteen een beschermend laagje. Iedere plas of afvegen etc. Deed veel zeer.
Heeft hij last? Succes bij de huisarts!
4 maanden geleden
Ik zie dit weleens wanneer er ontlasting heeft gezeten die zuur was door doorkomende tandjes. Hier hielp zalf dun laagje en dan talkpoeder erover heen. Zodat het niet nat word.
4 maanden geleden
Haal aub deze foto weg. Dit is een openbare website. Je geeft de wereld een inkijk in de pamper van je kind, en je maakt het nog makkelijker voor kwaadwilligen om de foto te vinden door de titel die je het bericht geeft. Als er een medisch probleem is, moet je reactie zijn om medische hulp te zoeken, niet om naaktbeelden van je kind openbaar te zetten.
4 maanden geleden
Reactie op Lonicera
Haal aub deze foto weg. Dit is een openbare website. Je geeft de wereld een ...
Ze vraagt toch (medisch) advies? Ik denk dat jij nu vooral pervers denkt.
4 maanden geleden
Reactie op FreyaBakker
Ze vraagt toch (medisch) advies? Ik denk dat jij nu vooral pervers denkt.
Waar zijn we als samenleving naartoe als mensen die anderen mensen attent maken op het feit dat het verspreiden van zulke beelden gevaarlijk is, af worden gedaan als "pervers denkenden". Ik bedoel met medische hulp vragen een effectieve dokter, geen forum vol random mensen.
Het spijt me, maar het is erg naïef om te denken dat het oké is om zulke foto's te delen. Naast het feit dat er veel viezeriken rondstruinen op websites als deze, is het delen van zulke foto's het omgekeerde van een kind beschermen. Noem me maar pervers dan, ik noem jou naïef.
4 maanden geleden
Reactie op Lonicera
Waar zijn we als samenleving naartoe als mensen die anderen mensen attent m ...
Ze vraagt om hulp. Gelukkig ook bij een huisarts maar ook hier.
Je attentie op verkeerde mensen in de wereld is oké maar de toon maakt de muziek. Ze had hiermee geen kwade intenties of de bedoeling om “naaktbeelden openbaar te zetten” lijkt mij.
4 maanden geleden
Reactie op Lonicera
Waar zijn we als samenleving naartoe als mensen die anderen mensen attent m ...
Je ziet echt niks? Man wat zijn we allemaal preuts geworden. Of dit nou een foto van een boven arm was, of van zijn geslachtsdeel. Zie even het verschil niet zo goed. Dit had een foto van 1000 willekeurige dreumessen kunnen zijn?
4 maanden geleden
Reactie op Lonicera
Ho ho.. rustig! Allereerst is de keuze aan de mama welke foto ze wel of niet online wil zetten. En heeft een ander er vrij weinig over te zeggen, tenzij het met hele andere intenties gedaan zou zijn.
En bovendien is er niks van een geslachtsdeel op de foto te zien. Ga aub geen problemen zoeken die er niet zijn.. dat maakt het leven een stuk leuker!
4 maanden geleden
Reactie op Lonicera
Wow, ik bepaal zelf wat ik doe of niet doe? Je ziet letterlijk niks? Ik heb medische hulp gezocht, maar ik maakte me zorgen. Ik kan moeilijk in de avond de huisarts benaderen? Graag ergens anders lopen azijn zeiken, danku.