5 Reacties

één jaar geleden

Geen tips… maar heel veel sterkte 😔!

één jaar geleden

Gecondoleerd, wat ontzettend heftig!! Probeer niet te streng te zijn voor de sigaretten die je opgestoken hebt, je vader verliezen en rouwen is niet niks. Probeer wel voor je baby het vol te houden om het niet te doen, dat kleine mensje kiest er niet voor en kan er helemaal niks aan doen. Maar jeetje wat een shit situatie. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

één jaar geleden

Heel veel sterkte, ik was ook een roker voor mijn zwangerschap en het blijft een lastig iets, dus ik begrijp je zeker na zo een grote tegenslag. Zie het als een zwak momentje en gewoon weer proberen om de sigaret naast te laten, je kan dit 😊

één jaar geleden

Hé Romy. Mijn moeder overleed 9 weken geleden. En ook ik greep vrijwel direct naar de sigaret. 7 dagen lang. Heb ik twee sigaretten per dag gerookt. Maar bij iedere sigaret voelde ik me schuldig en hoorde ik de stem van me moeder in me hoofd. Het schuldgevoel werd zo groot dat dit mij heeft doen laten stoppen. En inmiddels al weer 2 maanden geen sigaret aangeraakt. Voordat ik zwanger werd rookte ik een pakje per dag. Hopelijk vind je hier wat steun in. Straf je zelf niet. Het proces waar je in zit is al heftig genoeg! Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Als eerste gecondoleerd! We weten allemaal dat roken tijdens een zwangerschap niet goed is. Maar stres is dat ook niet. Probeer het zo min mogelijk aan te raken meer kunnen we er niet over zeggen. Je weet zelf dat het niet goed is en je hebt al laten zien dat je het kunt en het beste met je kind voor heb. Dus straf je zelf niet af voor die paar sigaretten die je heb gehad. Heel veel sterkte gewenst