18 Reacties

14 dagen geleden

Mijn zoontje heeft dat ook. Bij de geboorte heel donker haar, later echt rossig en nu heel licht blond met af en toe een rode gloed. Ik vind het wel leuk dat t zo verschilt en ben benieuwd naar wat het uiteindelijk zal worden! Mensen lekker laten zeuren.

14 dagen geleden

Zowel mijn zoon als dochter hadden als kleintje een rode gloed door hun blonde haartjes. Aarbeienblond werd het genoemd. Inmiddels is het er bij beide helemaal uit. Vind ik zelf erg jammer, ik hou er echt van! Lekker laten praten en genieten van je mannetje met zijn mooie haartjes.

14 dagen geleden

Hoe oud is je kindje

14 dagen geleden

Reactie op SO Li

Mijn zoontje heeft dat ook. Bij de geboorte heel donker haar, later echt ro ...
Hoi oud is jouw kindje? En hoe oud was hij toen hij rossig ward en toen hij langzaamaan blond werd?

14 dagen geleden

Ik ben zelf een roodharige, hoe je het wend of keert; iedereen heeft overal wel ergens commentaar over. Ik heb het zelf niet zozeer als negatief ervaren eigenlijk, en moet zeggen hoe ouder je word hoe meer complimenten je erover krijgt. Nu heeft mijn dochtertje heel donker bruin haar, geen rode gloed. Maar mijn zus haar meiden waren rossig geboren, de oudste is nu 3 en heeft enkel een rode gloed over haar blonde haren heen. Ik vind het prachtig!

14 dagen geleden

Reactie op June 💗

Ik ben zelf een roodharige, hoe je het wend of keert; iedereen heeft overal ...
Zij was overigens denk ik 1,5-2 jaar toen het echt duidelijk blond werd met de rode gloed. Maar als je van de zomer rond kijkt naar iedereen op straat hebben best veel mensen een rode gloed in hun haar! De meeste mannen hebben het weer juist in hun baard!

14 dagen geleden

Echte ginger hier en i 🧡 it. Wat voor opmerkingen maken ze dan? Ik krijg alleen maar positieve reacties. Ik ben zelf ook donkerrood en werd altijd peentje genoemd door mn ouders of rooie zodat ik later wat meer kon hebben (zal ik bij mijn zoon ook doen) als die word gepest krijgen ze met mij te maken😂nu ben ik trots op rood haar en ik hoopte dat mijn zoon rood haar kreeg!!

14 dagen geleden

Hier ook een echte ginger😍🧡! Ik heb zelf ook rood/blond haar... in de winter wat roder in de zomer wat blonder.. en hij heeft helemaal dezelfde kleur als mij op t moment. Ik was er een beetje bang voor dat hij rood haar zou krijgen want tuurlijk denk ik, ik hoop dat ze hem er niet om pesten. Maar ik vind het prachtig🥰😍 ben dan ook wel bevooroordeeld😜

14 dagen geleden

Reactie op 00me00

Hier ook een echte ginger😍🧡! Ik heb zelf ook rood/blond haar... in de wi ...
Wat een schatje!!

14 dagen geleden

wauuuw ik ben echt gek op rood haar. zo mooi 😍

13 dagen geleden

Hier ook altijd opmerkingen van, “hij is wel een beetje rossig hè “ . Ik kan me er niet echt aan storen. Vind rood haar super leuk. En kan toch nog mega erg veranderen qua kleur. En het is enkel rossig in de zon… lekker laten gaan, maakt je kindje uniek. En voor later, ja ik heb me hier ook al een druk om gemaakt want wat als die echt rood rood wordt. Maar dan maar vanuit huis leren dat mensen gewoon soms heel kut zijn maar dat het er niet toe doet. Ook dat moeten ze leren.

13 dagen geleden

Hier ook een meneertje met een rode gloed. En idd we krijgen vaak opmerkingen, maar het is zoals het is 😉. Zijn ook heelveel mensen die het juist mooi en uniek vinden. En wij houden van ons kereltje zoals hij is❤️

13 dagen geleden

Geen ervaringen met een kindje of ikzelf met rood haar maar ik wilde alleen even zeggen dat ik rood haar echt prachtig vind!🥰😍

13 dagen geleden

Dit is natuurlijk niet je vraag… maar ik kan echt oprecht niet bedenken waarom rood haar “minder” zou zijn. En mensen een opmerking maken… Ik vind het zó mooi! En nee, ik ben niet bevooroordeeld want hier geen rood haar… maar als ik er al iets over zou zeggen zou het alleen maar vanuit deze emoij’s zijn: 🤩😍 Onze dochter heeft een ooievaarsbeet op haar voorhoofd. Ik merk dat mensen er vaak juist geen opmerking over durven te maken. De opmerkingen die komen zijn dan wel extra gemeen “is ze ziek?” “wat is dat voor avatar”? “is ze geslagen”? Dus snap wel dat opmerkingen voor jou vervelend binnenkomen 😘😘😘

VRIEND

13 dagen geleden

Zoo mooi!! Ik denk dat veel mensen iets zeggen omdat het unieker is dan zwart, bruin of blond haar. Ik zou t niet negatief opvatten 🧡❤️

13 dagen geleden

Mijn oudste is een meisje met donkerblond haar, de jongste is echt rood. Ik krijg daar ook altijd opmerkingen over maar eigenlijk altijd positief. Ik kan mij in ieder geval niets negatiefs herinneren. We krijgen wel vaak de vraag hoe dat kan aangezien wij beiden niet roodharig zijn. Bij mijn oudste is het dan niet over de haarkleur, maar daar hoor ik weer vaak wat over haar felblauwe ogen of bolle wangetjes. Ik denk dat mensen jonge kindjes en baby's zo schattig vinden, dat ze graag iets willen zeggen over iets dat ze aan hun opvalt. Ik zie het als een lief gebaar en een poging om interesse te tonen🥰

11 dagen geleden

Ons mannetje heeft ook rood haar, net als zijn mama. Wij krijgen hier geen vervelende opmerkingen over. Wat naar als je dat wel krijgt zeg.