15 Reacties

2 jaar geleden

Ik wist niet eens dat er dit soort kalenders bestonden joh! 😱 Ik zou dit gewoon loslaten en je kindje volgen want geen dag is hetzelfde, het zijn net soms mensen die baby’s 😄

2 jaar geleden

Je moet je niet blind staren op zo'n overzicht, ik heb de app zelf ook rn die geeft ook aan dat het een x aantal weken kan afwijken, en soms.. soms is het ook niet aan een sprongetje te wijden

2 jaar geleden

De app komt hier ook aardig overheen. Heeft ze al tandjes?

2 jaar geleden

Nee geen tandjes nog. Wel de hele dag mega rode wangen. Maar ik denk ongeveer elke week dat ze tandjes krijgt. Dan weer dit dan weer dat. En nee, ik staar me niet blind op die kalender… t is meer nieuwsgierigheid. Vaak zie ik wel wat terug van die sprongen in haar ontwikkeling. Zo gek is die kalender niet van oei ik groei.

2 jaar geleden

De app komt hier ook aardig overheen. Heeft ze al tandjes?
Nee Neeeee nog niet dus!

2 jaar geleden

Ik lees mee. Onze zoon zit ook in het roze stuk en valt de laatste dagen heel moeilijk in slaap. Dutjes overdag gaan goed, maar wil in de avond en nacht alleen maar bij ons slapen. We zien het maar als extra knuffelen, maar het is soms best vermoeiend

2 jaar geleden

Reactie op Klausst

Nee geen tandjes nog. Wel de hele dag mega rode wangen. Maar ik denk ongeve ...
Ownee zo bedoel ik het niet hihi ik w het niet bestempelen als onzin of iets, bedoelde het echt alleen maar goed😊 bij mijn zoontje nog helemaal geen sprongetje gemerkt dus de kalender is voor mij (nog) nietszeggend, bij mijn dochtertje mekte ik de 1e 4 sprongen niet en daarna wel en die kwamen idd ook overeen met de app. Maar was.meer omdat je aangeeft waar nu te staan in de kalender rn dat dus niet gekoppeld krijgt aan "gedrag" dus misschien dat ze nu toch een beetje ervan afwijkt of dat ze gewoon even haar dag niet heeft

2 jaar geleden

Reactie op Vera1108

Ik lees mee. Onze zoon zit ook in het roze stuk en valt de laatste dagen he ...
Is dat niet eventueel een slaapregressie?

2 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Ownee zo bedoel ik het niet hihi ik w het niet bestempelen als onzin of iet ...
Zou ook kunnen hoor! Maar ik vind haar de afgelopen 2/3 dagen anders dan anders. Dus ik was benieuwd! En dat knuffelige herken ik. Overdag slaapt ze nu nog slechter dan ze al deed.. vijf slaapjes vandaag van 15-30 minuten. Niet te doen. En alleen inslapen in mijn armen.

2 jaar geleden

Reactie op BAMPatricia

Is dat niet eventueel een slaapregressie?
Hij is 6,5 maand. Het zou kunnen. Wel opvallend dat het vooral is als hij in de avond merkt dat we niet bij hem zijn. Misschien verlatingsangst..

2 jaar geleden

Hoe is haar temperatuur?

2 jaar geleden

In het roze deel zijn het babys, in de groene delen zijn het babys met een iets andere handleiding. 😉 Nog nooit iets van een sprong gemerkt hier. Die kalender is compete onzin en niet wetenschappelijk bewezen. Lekker loslaten.

2 jaar geleden

In het roze deel zijn het babys, in de groene delen zijn het babys met een ...
Groene = gele

2 jaar geleden

Roze blokken noemen ze de 3H’s 😉ze heeft ontdekt dat zn moeder weg kan lopen en dr achter kan laten.

2 jaar geleden

In het roze deel zijn het babys, in de groene delen zijn het babys met een ...
Niet wetenschappelijk bewezen idd maar onzin wil ik het ook niet noemen, bij mijn oudste heb ik op de 1e 4 sprongen wel sprongetjes vernomen, nu bij mijn jongste nog geen 1, Ik persoonlijk vond het destijds wel fijn om dingen te kunnen koppelen (gedrag aan sprong) maar ieder hun ding natuurlijk