8 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb nu nog de tula free to grow, top ding! De tula toddler ligt al klaar voor als hij in maatje 86 zit straks

3 maanden geleden

Als ik jou was zou ik naar de winkel gaan om een aantal te proberen. Ieder lichaam is weer anders en welke ik of iemand anders heerlijk kan vinden, kan voor jou niks zijn of andersom. Wij hebben de Stokke back carrier van mijn broer en schoonzusje geleend, mijn man is helemaal fan en ik vind hem oké

3 maanden geleden

Hai, wij hebben een Ergobaby omni, een draagdoek en de Thule sapling, die laatste is echt de favoriet van onze zoon, kan hij lekker over de schouders mee kijken en zit er ergonomisch in

3 maanden geleden

Wij hebben de osprey poco plus rugdrager gekocht voor te wandelen op vakantie, maar denk dat deze niet in de categorie compact valt. Wel veel comfort voor jezelf en de kleine

3 maanden geleden

Wij hebben hier meerdere getest, wij zochten een compacte rugdrager die licht van gewicht was, maar ook genoeg opbergruimte bood. Uiteindelijk gekozen voor de Osprey Poco LT. NAar mijn mening veel comfortabeler dan de Plus en je kan hem echt super plat maken om op te bergen zonder echt veel in te leveren op opbergruimte in de tas zelf. Wij kochten hem tweedehands omdat hij nieuw wel prijzig is. Deze was trouwens ook fijner voor vrouwen, de Plus deed bij mij best pijn maar de Lt helemaal niet!

3 maanden geleden

Hebben jullie tips voor winkels met verschillende rugdragers? Wij zijn ook op zoek, maar hebben nog niet een fijne winkel gevonden.

3 maanden geleden

Reactie op Ess_91

Hebben jullie tips voor winkels met verschillende rugdragers? Wij zijn ook ...
Bij Bever hebben ze enkele en bij sommige decathlons. Wij hebben vooral research online gedaan en filmpjes gekeken. Ook huren kan via Tiny Library!

3 maanden geleden

Ikbenmama heeft ook veel verschillende draagzakken die je kunt passen met je kindje. Moet wel in de buurt zijn natuurlijk. Zelf niet geweest maar wel online advies gevraagd