5 Reacties

vorige maand

Herken het zelf niet zo nee, is het op de 1 of andere manier te sturen? Door bijv aan te geven ik heb je gehoord het mag zachter.. oortjes helemaal in orde?

vorige maand

Reactie op BAMPatricia

Herken het zelf niet zo nee, is het op de 1 of andere manier te sturen? Doo ...
Ja ik ga dan zelf zachter praten zodat hij het miss ook doet of ik zeg idd iets van ik hoor je zachtjes praten… etc.. Zijn gehoor is gewoon in orde.. het lijkt meer enthousiasme maar dit is dus echt de heledag……

vorige maand

Reactie op Mimi1506

Ja ik ga dan zelf zachter praten zodat hij het miss ook doet of ik zeg idd ...
Oef heftig.. juist omdat het de hele dag is dacht ik aan de oortjes herken dat van een gastkindje van mij namelijk en die heeft toen buisjes gekregen, toen hield het schreeuwen op, terwijl zowel zijn ouders als ik niet de indruk haddem dat er iets kon zijn met de oren.. Maar goed ik ben gastouder geen arts haha dus wil ook niet te snel conclusies trekken... Zit even te denken want wat je doet is al goed idd het benoemen, het voordoen....

vorige maand

Hier wel herkenning. Dochter schreeuwt ook hele dag. Gewoon luide stem en veel enthousiasme. Ik ga er van uit dat we dat later kunnen sturen, want nu lukt dat echt nog niet 🤣

vorige maand

Ik ken ook een peuter die dit veel doet, bij bijna alles wat hij zegt. Lijkt vooral enthousiasme inderdaad. En gewoon zijn manier van praten op dit moment :)