5 Reacties
5 maanden geleden
Ach meid het klinkt alsof je veel op je bordje hebt liggen. Een ongeluk kan gebeuren en geloof me, ongelukjes zullen ook nog vaker gebeuren (weet ik uit ervaring met mijn oudste 😅). Maar mocht je last blijven houden van deze niet helpende gedachten zou je altijd hulp kunnen zoeken in de vorm van praten met een goede vriendin of zelfs professionele hulp. Zorg goed voor jezelf en zoals hierboven ook gezegd: vraag hulp als je dat kan gebruiken. Al is het maar een keer samen met iemand het huis poetsen of praten over wat je dwars zit. Succes 🍀
5 maanden geleden
Dat klinkt als een moeilijke tijd voor je. Het is niet makkelijk zo'n kleine en een man met een burnout ook niet.
Onze oudste is ook een keer uit bed gevallen, leer ervan en laat het verder los. Je wil het beste voor je kleintje dus trek het jezelf niet te erg aan. Er gaan vaker ongelukjes gebeuren en het wordt makkelijker!
Goed dat je het hier plaatst! Hopelijk helpen onze berichtjes😘
Is je man al lang thuis? En is hij al voorbij zijn diepste punt? Lukt het hem om je nog ergens mee te helpen?
5 maanden geleden
Reactie op Sansal
Dat klinkt als een moeilijke tijd voor je. Het is niet makkelijk zo'n klei ...
Het gaat langzaam iets beter met hem. Maar als hij haar een hele dag heeft zoals vorige week toen ze ziek was is hij een paar dagen van slag. Dus is het makkelijker als ik alles doe want dan heb ik meer aan hem ❤️
5 maanden geleden
Reactie op Soliria
Het gaat langzaam iets beter met hem. Maar als hij haar een hele dag heeft ...
Aa ja snap ik, dan kun je hem het beste wat huishoudelijke klusjes geven misschien?
Hier thuis is het ook meer die verdeling. Mijn man veel huishoudelijk en ik de kinderen.
Heel veel sterkte en hopelijk voel jij je weer iets beter!