633 Reacties

één jaar geleden

Alleen de aankleding nog

één jaar geleden

Hi, Ik ben benieuwd naar iedereen zijn foto's, ikzelf ben nog niet begonnen aan de babykamer (19+4). Maar ik wil de komende weken wel al wat inspiratie opdoen.

één jaar geleden

Het is zeker nog niet af maar der is een begin 😍 bijna 21 weken zwanger van een babyboy 💙👶🏼

één jaar geleden

Hier slaapt onze dochter nu nog. Haar nieuwe kamer wordt op dit moment gemaakt en dit wordt weer opnieuw de babykamer. Ben er nog steeds blij mee

één jaar geleden

Nieuwe kamer van mn dochter hebben we woensdag behangen. De andere muren zijn oudroze

één jaar geleden

Begin is gemaakt 😬 inmiddels hebben we ook al t bedje in elkaar gezet en nu druk opzoek naar decoratie 😋 #lekkervroeg

één jaar geleden

Reactie op blucker

Begin is gemaakt 😬 inmiddels hebben we ook al t bedje in elkaar gezet en n ...
Valt mee haha bij mijj 1e had ik voor de 12 weken de hele kamer al klaar🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op LiefdevolleBAM

Valt mee haha bij mijj 1e had ik voor de 12 weken de hele kamer al klaar🤣� ...
Ohhh dan valt het idd nog mee 😳 vind het ook veelste leuk om ermee te wachten 😂

één jaar geleden

Na mijn idee zijn wij super laat 😂 Eind maart komt alles pas bij ons binnen. Kinderwagen, kinderkamer, box en autostoel.. 😆

één jaar geleden

Reactie op Jackie123

Na mijn idee zijn wij super laat 😂 Eind maart komt alles pas bij ons binne ...
Hahaha bij ons ook hoor

één jaar geleden

Reactie op blucker

Ohhh dan valt het idd nog mee 😳 vind het ook veelste leuk om ermee te wach ...
Haha snap ik hoor wou ik dit keer ook weer maar omdat er zorgen waren of het kindje bleef zitten durfde ik het niet anders was het nu ook allang weer klaar geweest🙈 ik had het behang er al wel in zitten toen ik nog in de wachtweken zat na de IUI haha

één jaar geleden

Reactie op blucker

Begin is gemaakt 😬 inmiddels hebben we ook al t bedje in elkaar gezet en n ...
Heb je een link van het behang?

één jaar geleden

Hier waren we nog aan t schilderen, ondertussen is de schrijnwerker plinten aan t zetten dus later een updatefoto 😁

één jaar geleden

Zo leuk al die kamertjes 😍. Wij gaan een grote verhuizing doen binnen ons huis. We zijn nu zolder aan het schilderen en gaan zondag onze spullen daarheen verhuizen. Dan gaan we volgend weekend onze ouder slaapkamer verven, daar komt onze dochter te slapen. Dan gaan we daarna verder met de babykamer. Daar komt 1 roze wand en de rest blijft wit. Gordijnen blijven ook hangen. Dus dat is zo gedaan. Dan weer alle babyspulletjes erin zetten en alles sorteren enzo. Heb er zin in.

één jaar geleden

Nieuwe kamer van mn dochter hebben we woensdag behangen. De andere muren zi ...
Tips voor het behangen? Dit is van photowall toch? Hebben wij ook een behang van, maar moet er nognop😍

één jaar geleden

Reactie op IBekkers

Tips voor het behangen? Dit is van photowall toch? Hebben wij ook een behan ...
Photowall idd. Was eigenlijk heel goed te doen. Wel ff met z'n 2en doen want die handen heb je wel nodig. Voor 3 banen breed de muur ingesmeerd. Mn man stond op een trap en plakte de bovenkant. Ik keek aan de onderkant of de print goed aansloot op de baan ernaast en dan goed vlak wrijven. Goed de lijm eronderuit duwen dan is het ook sneller droog. Succes!

één jaar geleden

Wij gaan dit weekend het kamertje leeg halen. Het is nu nog mijn werkkamer en deze gaat naar zolder. De verf heb ik al binnen en donderdag gaan we meubels shoppen. Hebben al eerder inspiratie opgedaan, dus weten precies wat we zoeken 😁

één jaar geleden

Hi, Weten jullie of er nog veel levertijd is op babykamermeubels en kinderwagens enz.?

één jaar geleden

Afgelopen weken vooral druk geweest met de nieuwe kamer voor onze dochter. Nu die af is, kunnen we beginnen aan de babykamer voor onze zoon! Zin innnn :-)

één jaar geleden

Reactie op Regenboog1234

Afgelopen weken vooral druk geweest met de nieuwe kamer voor onze dochter. ...
Wat een mooie commode. Waar heb je deze vandaan?