10 Reacties

7 dagen geleden

Hier is hij gister aangekomen, ze mochten gelijk hun schoen zetten. We vieren dan zondag 1 december bij mij schoonouders pakjesavond en 5 december bij mijn ouders. Ik heb wel nog 2 oudere kindjes van 3 en 5. Bij hen leeft het erg. Anders hadden we wrss alleen pakjesavond met de neefjes en nichtjes gedaan. Ze is nog geen 1,5 vindt dan schoentje zetten en de aankomst kijken nog geen toegevoegde waarde hebben.

7 dagen geleden

Maar vinden ze het dna niet raar dat die twee keer komt eerst voor de schoen en later voor de kadootjes ik heb me hier nooit mee bezig houden

7 dagen geleden

Reactie op DoortastendeOlijf916671

Maar vinden ze het dna niet raar dat die twee keer komt eerst voor de schoe ...
Neehoor vinden ze niet raar. In hun schoenen hebben ze een klein cadeautje gehad. Een fles zeep van Pawpatrol voor de oudste 2, Skye en Marshall. Voor de jongste een zakje met elastiekjes verder wat pepernoten. Bij mijn schoonouders krijgen ze heel erg veel (25🤐😵‍💫) kleine kringloop cadeautjes. Bij mijn ouders krijgen ze 1 wat groter cadeau en 2 kleintjes. Bij mijn ouders verzorgen we ze zelf, bij mijn schoonouders niet. Wij vieren het met neefjes en nichtjes aan beide kanten dus we zeggen dan dat sinterklaas de cadeautjes verdeeld heeft en dan in 1x voor alle neefjes en nichtjes tegelijk bij de opa's en oma's komt.

7 dagen geleden

Reactie op mommy_2019

Neehoor vinden ze niet raar. In hun schoenen hebben ze een klein cadeautje ...
Klinkt erg gezellig en ze worden behoorlijk verwend. Hier is het tnu het eerste jaar dat het wat bewuster word meegemaakt maar dan zetten we volgende week de schoen als die binnen komt en dan de kadootjes op 5 december

7 dagen geleden

Wij hebben besloten om het gewoon naar het weekend over te tillen. Dus vieren wij het op 7 december. Zoontje is 4 en heeft nog geen besef wanneer Sinterklaas jarig is en welke dag dit is🙈

7 dagen geleden

Wij vieren het 4 december met schoonouders/schoonzus en hun kinderen en natuurlijk onze kleine meid.

6 dagen geleden

Wij vieren het op 7 december met mijn schoonfamilie. Sinterklaas laat zijn cadeaus daar achter 😄

6 dagen geleden

Wij hebben zat 16 november intocht gekeken met mijn vader en broertje (7) dat vond ze prachtig. En gister avond schoentje gezet. Daar heb ik dan klein kadootje in gedaan wat ze anders 5dec gekregen zou hebben en een klein handje pepernoten. 5 dec vieren we dan het grote sinterklaas feest. Tot die tijd mag ze schoentje zetten

6 dagen geleden

We doen voor nu maar 23ste schoen zetten dan komt hij hier aan en dan 5 december de kadootjes

6 dagen geleden

23 november —> op werk van mijn partner 5 december —> bij schoonfamilie 9 december —> bij mijn familie