Haha het zoveelste slaap topic maar alle slaap topics gingen net over wat anders.
Nu is het zo ons zoontje van nu 15 maand wordt sinds de zomervakantie (nu 1,5 maand terug) elke nacht wakker!! Nu mag ik vast niet klagen want het is vaak maar 1x maar toch breekt het me op..hij sliep vanaf 2 maand door en nu krijgen we dit.
Hij is niet stil te krijgen, niet met knuffelen, sussen of bij ons in bed. Alleen door een fles melk gewoon normale melk en ongeveer 90 ml warm en dan drinken in z'n eigen bed en wij kunnen weer verder slapen.
Vaak is dat laatste al moeilijk want ik lig daarna altijd 1 of 2 uur klaar wakker.
Eerst was het rond 5.00 wakker oke dan prima nacht gehad dus Vaak sta ik dan alvast op en ga ik sporten en mijn partner en ik doen het om de dag wisselen dus prima. Maar laatste dagen is het tussen 1:00 & 3:00..
Lang verhaal, maar hebben jullie tips?
Hij krijgt overdag voldoende vocht en eten, slaapkamer is warm genoeg/warme slaapzak maar niet te warm.
Ik weet dat m'n oudste dit ook had en het is een FASE maar deze fase duurt lang.
Ik denk dat het gewenning wordt/is maar ik weet gewoon niet hoe hem anders te troosten.