Hoi allemaal,
Ik ben benieuwd hoe andere kindjes dit doen.
Soms wil ik ook wel eens mijn eigen ding doen waardoor ik mijn zoontje toch een beetje zal moeten rekken qua overdag slaapje omdat ik anders helemaal nergens heen kan qua tijd.
Maar als ik dat dan doe dan valt hij meteen bijna niet in slaap, en is het een heel "gevecht" en drama.
Ik hoor zo vaak dat het bij andere kinderen allemaal zo makkelijk gaat en ik baal er zo ontzettend van dat dat hier zo'n ding is... ik voel me hierdoor altijd opgejaagd en anders opgesloten in huis. Ook is hij altijd heel snel wakker door geluiden dus dat beperkt mij ook zelfs thuis. Het is een ouder huis dus je hoort veel door de vloeren heen. Ik merk dat ik hier enorm van baal en ondanks dat ik er niet zoveel mee kan, ben ik er echt een beetje klaar mee...
Nu ligt hij dus helemaal druk te doen in bed terwijl... ja, ga gewoon slapen... 😅 om moedeloos van te worden. Ik weet dat hij het wél nodig heeft.
Hoe doen andere kindjes dit, is mijn kleine vent dan echt niet zo makkelijk? En hoe pakken andere mama's dit dan aan? Dan de deur gewoon niet meer uit gaan? Ik word daar echt heel ongelukkig van, meestal ben ik al thuis met hem. Hij slaapt nergens anders als in een bed of campingbed.
Vervolgens is hij waarschijnlijk te moe waardoor hij de avond onrustig slaapt met soms wat huilen tussendoor en dan word hij smorgens om 5u wakker ipv 6u/half 7 .... zelfs als zijn slaapje uiteindelijk wel nog gelukt is.
Help 😔