7 Reacties

5 maanden geleden

Idem! En dan zijn we ook nog met vakantie 🫠

5 maanden geleden

Dutje gaat hier goed, in de avond duurt het wel wat langer, moet dan echt een momentje met haar samen doen. Daarna slaapt ze gewoon gelijk door.

5 maanden geleden

Drama hier!! Begon met overdag niet willen slapen (vond ik wel prima). Maar nu slaapt ze overdag weer en slaapt ze savonds pas 1,5 na het naar bed brengen. Continu boos idd. Snachts weer 2-3* wakker, terwijl ik dacht dat ze richting doorslapen ging. En als bonus, giga vroeg wakker, vaak voor 6u. Ik hoop dat het snel voorbij is!!!😵‍💫

5 maanden geleden

Reactie op Mollie2021

Drama hier!! Begon met overdag niet willen slapen (vond ik wel prima). Maar ...
Ja hier als ze wakker is zet ze het ook direct op een krijsen! Ik zit elke keer meteen rechtop in bed🫠

5 maanden geleden

Heeft hier 2 weken geduurd, sinds gisteren slaapt ze weer normaal zonder korte dutjes, huilen enz

5 maanden geleden

Reactie op ebast

Ja hier als ze wakker is zet ze het ook direct op een krijsen! Ik zit elke ...
Pff hier indd ook. Al twee weken. Hij slaapt ook zo onrustig. Iedere nacht ca een uur bij hem omdat hij echt overstuur is als we weggaan. Heel af en toe een nachtje doorslapen er tussen (lees: twee of drie keer in die twee weken). Vermoeiend voor ons, maar ook geel sneu voor hem. Je ziet aan hem dat ie wel gewoon wil slapen maar het niet lukt. Hopelijk is die slaapregessie snel voorbij 😆

5 maanden geleden

Reactie op Maud93×

Heeft hier 2 weken geduurd, sinds gisteren slaapt ze weer normaal zonder ko ...
Hier is het al 3 weken volgens mij