443 Reacties
één jaar geleden
Vasthouden aan je avondritueel en zeeën van geduld is mijn ervaring met mijn oudste😅 en het "maar doorstaan" wetende het gaat weer voorbij
één jaar geleden
Hier morgen 15 weken en we zijn ook begonnen ben ik bang, de laatste dagen om 5:00 klaarwakker en ook snachts een stuk onrustiger en overdag alleen mini slaapjes 🫠 Voordeel is wel dat meneer zich ineens goed om kan rollen, maar ben benieuwd hoe lang dit allemaal gaat duren, nachten van 23:30 tot 5 gaan mij echt opbreken denk ik 🙈 (hij krijgt om 23:00 nog voeding, daarna slaap ik pas)
één jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Vasthouden aan je avondritueel en zeeën van geduld is mijn ervaring met mij ...
Er komen er nog zoveel aan ook, haha aaaah.
De nachten gaan tot nu toe nog oké maar overdag is elk slaapje strijd en wil ze het liefst tegen je aan dutten.
Zo lastig dat je niet weet of het dagen of wéken gaat duren.
één jaar geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Er komen er nog zoveel aan ook, haha aaaah.
De nachten gaan tot nu toe no ...
Ja zijn er aardig wat mijn oudste word 21 november 2 maar die regressie is goed aanwezig
één jaar geleden
Reactie op K.A.S.
Misschien een rare vraag maar zijn die slaapregressies niet gewoon spronget ...
Nee je hebt sprongetjes (oei ik groei) en je hebt ook nog slaapregressies, ze staan wel beide gelijk aan ontwikkelingen maar worden wel anders benoemd
één jaar geleden
Ja wij joinen ook de club 🤣🙋🏽♀️ Gelukkig is alles een fase en gaat ook dit weer voorbij!
één jaar geleden
Reactie op K.A.S.
Ahh misschien daarom dat ik het bij de oudste niks heb gemerkt qua slaapreg ...
Haha je hoeft het niet te merken idd ene kind is er "gevoeliger" voor dan de ander
één jaar geleden
Reactie op K.A.S.
Misschien een rare vraag maar zijn die slaapregressies niet gewoon spronget ...
Volgens mij is een sprong een mentale ontwikkeling en de slaapregressie een fysieke ontwikkeling
één jaar geleden
Volgens mij is het hier ook sinds een paar dagen begonnen. 12 weken is onze dochter.. ineens een paar keer per nacht wakker terwijl ze al sinds een paar dagen na de geboorte doorsliep 🙈
één jaar geleden
Hier eindelijk voorbij na 3 weken mijn zoontje heeft al 2 nachten doorgeslapen van 23.00 tot 7.30🎉
één jaar geleden
Reactie op Pallas
Hoe oud is jullie kindje?
Bijna 17 weken. Maar is afgelopen woensdag geopereerd mischien komt het daar ook wel door slaapt heel veel
één jaar geleden
Jup, wij zijn erbij! Onze dochter is 15 weken (geboren met 37w). Slaapregressie is al even bezig! Eerst twee weken helemaal geen slaapjes overdag willen doen, dit gaat gelukkig iets beter. En nu sinds 1,5 week ook regelmatig om 03.00/04.00 helemaal wakker zijn en blij, ready voor de dag! 😅 gelukkig is dit wel om de nacht ongeveer.
Hier blijven we doorzetten en merk dus wel dat de slaapjes overdag iets beter gaan. Wat soms helpt is als zij wakker is in de nacht haar uit bed halen, even knuffelen en dan masseren. We gaan nu naar de baby Spa, daar was zij de vorige keer ook helemaal zen van.
Succes mama’s! 💪