443 Reacties
één jaar geleden
Reactie op CeFamke
Hier slaapt ze vanaf dat ze de eerste keer komt snachts (vaak tussen 12 en ...
Ja en dan is hij zo diep in slaap en denk je oké nu leg ik hem voorzichtig in de cosleeper 20cm verder en dan heeft hij dat matrasje nog niet geraakt of het is dramaaaa
En ik wil gewoon languit gestrekt op m'n buik liggen want dat heb ik zoo gemist 🙃😂
één jaar geleden
Reactie op KimJ1993
Ja en dan is hij zo diep in slaap en denk je oké nu leg ik hem voorzichtig ...
Whahha heel herkenbaar..
één jaar geleden
Reactie op KimJ1993
Ja en dan is hij zo diep in slaap en denk je oké nu leg ik hem voorzichtig ...
Oke ik twijfelde of we in de slaapregressie zaten. Maar dit is exact wat er nu al een week speelt. Zooo irritant! Maar ik heb verder niet te klagen hoor. Het is hier vooral overdag drama (amper willen slapen, maar wel super moe zijn). Snachts slaapt ze prima, maar voor we zover zijn is het wel 2-3 uur later.
één jaar geleden
Reactie op Samantha457
Ohh wat goed om tw horen dat het minder wordt.. ik leg ook vaak mijn hand o ...
Rolt je kindje al? Anders kun je hem misschien (weer) inbakeren? Wij hebben dit weer gedaan en leek wel iets te helpen. Nu weer langzaam aan het afbouwen nu het iets beter gaat.
één jaar geleden
Het moeilijkste slaapje van de dag en kon haar zo wegleggen, in bed 🥳!! Niks geen 15-30 minuten proberen en dan uit wanhoop in de wagen, gewoon in bed!!!
Het lijkt erop alsof t de goede kant op gaat 🙏. Nu hopen dat ze na de volgende voeding de grote slaap weer gaat pakken, ipv dan weer 45 min of niet slapen tot de laatste voeding.
Rollen kan ze nog niet. Doet wel pogingen soms.
één jaar geleden
Wanneer is deze fase voorbij 😩 ‘s nachts vanaf 2:45u constant wakker en alleen speentje geven helpt. Zonder speentje slaapt ze al helemaal niet. Overdag gaan de slaapjes ook moeizaam en tussendoor constant huilerig. Even eten of drinken pakken, of even plassen, gaat amper want huilen 😩 Ik vind het voor onze dochter zelf ook heel zielig, maar voor mijzelf en m’n vriend ook haha. Ik tel de dagen van deze fase af. Nee, de uren tel ik af😂
één jaar geleden
Reactie op Dolgelukkig
Wanneer is deze fase voorbij 😩 ‘s nachts vanaf 2:45u constant wakker en al ...
In het ergste geval duurt het 6 weken en voor je het weet komt de 7 maanden slaapregressie rond 6-7 maanden🙈
één jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
In het ergste geval duurt het 6 weken en voor je het weet komt de 7 maanden ...
Bemoedigend 🥲😂 Nee, ik probeer het positief te kijken: ze wilt lekker veel knuffelen. Over een tijdje wilt ze dat niet meer, dus extra van genieten. Dit probeer ik voor mezelf te herhalen als ik 3 uurtjes slaap heb gehad 🤣
één jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
In het ergste geval duurt het 6 weken en voor je het weet komt de 7 maanden ...
Hier wist ik het bestaan nog niet van af. Mijn god dat komt dus ook nog! Is die net zo heftig als die van sprong 4???
één jaar geleden
Reactie op Dolgelukkig
Bemoedigend 🥲😂 Nee, ik probeer het positief te kijken: ze wilt lekker ve ...
Ik heb het al vaker gedeeld maar hier heb je een idee wat je kan verwachten, en ik geef toe wat ik zei is idd niet echt bemoedigend maar ik ga het niet mooier maken dan het is🙈🙈 het komt altijd weer goed!!😘
één jaar geleden
Het leek hier eindelijk beter te gaan overdag sliep hij soms weer een paar uur achter elkaar en viel ook zelfstandig in slaap. Maar nu sinds 3 dagen slaapt hij overdag maar 3/4 dutjes van 30 minuten. Ik ben gesloopt😩 ik probeer maar te denken alles is een fase
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Hier wist ik het bestaan nog niet van af. Mijn god dat komt dus ook nog! Is ...
Sprongetjes zijn weer wat anders he 😉 je hebt sprongetjes en je hebt slaapregressies
Je hebt een slaapregresie rond de 4 maanden, rond de 6a7 maanden, rond de 8a9 maanden rond de 12 maanden 15 maanden 18 maanden 2 jaar en 3 jaar
En er zijn 10 sprongetjes
één jaar geleden
Reactie op HetSteenbokje
Hier wist ik het bestaan nog niet van af. Mijn god dat komt dus ook nog! Is ...
😊