Hoi
Ik vraag me af hoe het bij anderen gaat. Ons zoontje is 9 maanden en gaat sinds een maand naar de opvang. Hij is sindsdien ziek, hij heeft nu al het 4e virus te pakken denk ik. Tussendoor dan wel weer 2 dagen opgeknapt maar dan weer verkouden, hoesten etc. Hij heeft ook veel koorts gehad, nu niet.
Voorheen sliep hij gewoon 2x in bed overdag (behalve als we op pad zijn dan slaapt hij in de auto/kinderwagen) en hij kwam 's nachts nog 1x (borstvoeding), ik had geen strak schema maar ik hield wakkertijden aan en nu het 2-3-4 systeem. Hij at toen ook gewoon z'n hapjes op. Maar nu is het drama 's nachts met slapen (kan moeilijkin slaap komen als hij wakker is geworden en bij overleggen direct weer wakker), overdag kan hij ook niet meer zelf in slaap vallen (ik moet hem nu wiegen, probeer het wel eerst zonder) hij weigert eten (handjes voor de mond, probeer ook zelf te laten pakken). Dan geef ik hem maar extra borstvoeding maar daardoor eet hij misschien ook weer niet. Hij zit onder het gemiddelde en zo weinig eten helpt ook niet mee. Hij weigert ook zijn flesje of drinkt maar 50 ml hieruit. Dit wilde ik extra gaan oefenen door overdag alleen bv uit de fles te geven maar dit lijkt nu niet echt het juiste moment. Hij krijgt wel de fles als ik werk, dan maken ze van het overgebleven een papje en geven ze het met de lepel. Hij drinkt wel goed uit de munchkin beker en aan de borst. Hij is tussendoor wel vrolijk en speelt wel. Het is waarschijnlijk alles bij elkaar, slaapregressie, ziekzijn, hij kreeg ook boventandjes. Maar eigenlijk gaat nu alles slecht, slecht eten, niet drinken uit een flesje, niet zelfstandig in slaap kunnen vallen, vaak wakker worden 's nachts. Het is echt heel de dag een beetje tobben. Herkennen mensen dit en wordt dit weer beter of heeft er iemand tips?