5 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook hetzelfde… probeer ook 1 slaapje soms en dan pas eind vd ochtend. Het is nu echt al 2 dagen drama gister 25 minuten geslapen over de hele dag en s’avonds ook de hele avond onrustig en gehuild dat heb ik al sinds 4 maanden niet gehad dat ze s’avonds wakker werd. 🙈 Dus mag ook niet klagen maar hier overdag altijd al een mega slechte slaper gehad en als het dan s’avonds ook nog ruk is dan ben je helemaal gevloerd. 😅 Vandaag ook gewoon niet willen slapen terwijl ze harstikke moe is. Vanochtend een kleine 30 min na een slechte avond/nacht en nu probeer ik het weer maar wil ze niet slapen. Hopelijk vanavond wel alles weer normaal! Ik denk hier ook echt de ontwikkeling ze begint met losstaan en loslopen en begint ook nog meer woorden te zeggen. Ze lijkt wel een soort hyper.

3 maanden geleden

Is je kindje misschien toe aan 1 slaapje? Mijn dochter slaapt op de opvang 1 keer 2,5 uur en thuis de ene keer 2x een uurtje of 1x 3 uur 🙈 ze doet het gewoon beter op 1 keer slapen. Ze gaat tussen 1100 en 1130 naar bed en slaapt dan tot 1400 a 1500

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, daarom sinds kort naar 1 slaapje gegaan maar dan is ze nog de hele dag moe. Denk indd ontwikkeling, ze zet sinds 1 week stapjes en er komen 3 kiezen door. Ik probeer er smorgens uit te gaan met haar om haar wakker te houden en ze gaat op tijd naar bed (18:30). En hier is ze door de vermoeidheid denk ik, smorgens erg vroeg wakker (tussen 05:30-06:00). Geen tips maar wel heel herkenbaar 🙃

3 maanden geleden

Hier hetzelfde idd. We hebben nu 2 dagen 1 slaapje gedaan vanaf ongeveer kwart over 12 en dat lijkt te werken. Slaapt dan tot half 3 ongeveer. Vandaag was hij vroeg wakker dus moesten we het eerste slaapje wel aanbieden, de middag was gelijk weer drama. Na 20 minuten krijsend wakker. Lastige fase dit 😕🥵

3 maanden geleden

Fijn dat er herkenning is. En dat het niet alleen mijn kindje is. We kunnen eens proberen 1 slaapje. En dan haar later in bed leggen. Denk ook een fase. Waarin de ontwikkeling weer zo snel gaat. Succes aan alle mama's🧡