18 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb de puckababy en ben er zeer tevreden over! Had er nog 2 van de 1ste. Heeft ze hier tot 2 jaar gedragen, toen over op deken. Op vinted staan ze ook vaak te koop

2 maanden geleden

Hier ook 2 puckababys (om af te wisselen als ze in de was zitten) en heel tevreden erover!

2 maanden geleden

Al vanaf de geboorte van mijn zoon hebben wij de verschillende Puckababy's gebruikt. Altijd zeer tevreden over. We hebben er voor de verschillende fases meestal één nieuw gekocht en één via Vinted. Even een investering maar het is het waard (vind ik :)) Nu in warm Italië ligt hij in de dunne zomerzak met de mouwen eraf. Straks in de winter weer helemaal cosy met de teddy binnenzak erin. Aanrader.

2 maanden geleden

Ik vind het ook een beetje aan de temperatuur in je huis liggen. Hier een goed geïsoleerd nieuwbouwhuis waar het altijd rond de 19 graden is op de slaapkamers. Wij gebruiken dus vaak een slaapzak die net tussen de tog mogelijkheden van de puckababy zit en de puckababy alleen in strenge winterperiode.

2 maanden geleden

Ik ben ook over gegaan op Puckababy 4 seizoenen sinds ongeveer 4 maanden terug. Heb ze tweedehands gekocht via Vinted en Marktplaats (byliess.nl) en super blij mee!!

2 maanden geleden

Wij hebben de Meyco 4 seizoenen slaapzak. Deze zijn een stuk goedkoper dan de puckababy en echt hetzelfde principe. Erg fijne slaapzakken! Ik heb er twee gekocht bij Baby-dump daar krijg je ook nog tweeling korting als je twee exact dezelfde producten koopt. Los zijn de slaapzakken 64,95 per stuk. Bij de tweeling korting krijg je 15% korting op de tweede slaapzak.

2 maanden geleden

Ik heb nu een meegroei slaapzak 4 seizoenen van prenatal in de aanbieding 38 euro kan mee tot 4 jaar :) hiervoor altijd van Hema bevielen ook prima.

2 maanden geleden

Ik ben ook van team Puckababy ☝️ heb ze via Vinted gekocht, scheelt een hoop geld 😊 maar achteraf gezien was het me de prijs ook wel waard geweest om ze nieuw te kopen, ik vind ze echt ideaal

2 maanden geleden

Ligt er natuurlijk aan wat je zelf fijn vindt, mijn zoontje zweet erg veel en onderlaag van de puckababy met die fleece was geen succes. Welke maat heeft je kleintje? Je kan ook nu de maat 80/104 slaapzakken kopen bij de Hema die zijn ook erg fijn. Ik heb ook de vier seizoenen daar gekocht en daar ben ik ook tevreden over. Al zou je vanaf deze maat twee slaapzakken zomer en twee winter halen ben je nog goedkoper uit dan met een puck a baby maar aangezien zoveel mensen het heel fijn vinden is het natuurlijk ook wel het afwegen waard. Mijn vriendinnen zweren er allemaal bij ! Er is vaak een aanbieding rondom Black Friday of Kerst (weet niet meer welke van de twee) Alleen voor ons werkte het niet ;). Veel succes !

2 maanden geleden

Ja Puckababy vind ik ook mega fijn!!

2 maanden geleden

Vind de puckababy echt top. Heb er wel nog 2 hydrofiele slaapzakjes bij voor als het heel warm is.

2 maanden geleden

Ik vind de slaapzakken van de Hema onwijs fijn, lekker warm en goede kwaliteit voor een leuke prijs. Jollein ook prima. Prenatal ben ik niet zo'n fan van.

2 maanden geleden

Helemaal gelukkig met m’n Puckababy! Volgende kindje gaat er ook in slapen, en hoef nooit meer iets anders te kopen. Echt ideaal! Kwaliteit is echt super! Vanavond om 18.00 uur beginnen de mega mazzel dagen bij Prenatal, meestal hebben ze dan wel een mooie korting op de Puckababy’s.

2 maanden geleden

Ik heb 2 puckababy 4 seizoenen slaapzakken en deze gekocht op vinted. Op vinted staan er veel op voor leuke prijsjes en zien er vaak echt nog netjes uit! Ik vind het heerlijk dat er zo lang mee gedaan kan worden en een pluspunt vind ik dat ze in de droger kunnen!

2 maanden geleden

Heb er twee tweedehands in nieuwstaat gekocht op marktplaats en Vinted. Scheelt weer! Ik vind het fijn dat je er zomer en winter mee kan en tot 2,5 jaar. Ideaal. Heb alleen voor bij de opvang gewone slaapzakjes, ook vaak tweedehands. Vind puckababy wel wat overrated. Erg duur. Voor dat geld zou ik graag nog net wat meer kwaliteit willen. De buikband bijv (hoef jij niet meer te gebruiken waarschijnlijk) vind ik echt helemaal niks. Ook de verkleinknoopjes gaan steeds los. En er ontstaan over de tijd makkelijk kleine gaatjes. Dus zou ze zeker tweedehands kopen en niet de volle mep betalen.

2 maanden geleden

Ik had hier vorig jaar ook mn twijfels over.. uiteindelijk 1 nieuw gekocht en 2 van vinted ( 1 voor bij opa en oma) en ik vind ze fantastisch!

2 maanden geleden

Reactie op xLotte1990

Wij hebben de Meyco 4 seizoenen slaapzak. Deze zijn een stuk goedkoper dan ...
Hier ook team Meyco. Ook vaak in de aanbieding bij Wehkamp of op bol.

2 maanden geleden

Reactie op SuRoRoSi

Hier ook team Meyco. Ook vaak in de aanbieding bij Wehkamp of op bol.
Hier ook team meyco. Heb ook een puckababy maar ik vind die vrij smal en ik heb een zoontje die graag wijdbeens in bed ligt. Meyco heeft een ruimere zak.