11 Reacties

2 maanden geleden

Geen ervaring mee, maar er zijn ook slaapzakken met voeten eraan. Op Google vind je van alles, miss is dat een oplossing 😊

2 maanden geleden

Oh wat een goed idee, kende dat niet! Gelijk aan het kijken! Dankje

2 maanden geleden

Reactie op Eliza2022

Oh wat een goed idee, kende dat niet! Gelijk aan het kijken! Dankje
Zie dat de prijzen mee vallen, maar anders ook eens op vinted of marktplaats kijken, kun je eerst goedkoop uitproberen!

2 maanden geleden

Exact. Onze dochter ook. Zelfs als ik ´s nachts voel dat haar voeten koud krijgen en ik leg een dekentje op haar, dan gaan die benen onmiddellijk de lucht in om het ervan te schoppen 😅 Ik kleed haar gewoon warmer en zorg dat de kamer wat warm is. Denk dat het gewoon heel ongezellig en kil lijkt voor ons want ik heb zelf wel graag een dekentje 😅

2 maanden geleden

Slaapzakken met benen/voeten. Echt ideaal!!

2 maanden geleden

Dikkere pyjama, eventueel een pak met voetjes, die zijn ook in grote maten verkrijgbaar. Mijn oudste sliep ook met 15/16 maanden zonder deken of slaapzak. Met slaapzak was ze 3 kwartier bezig om d'r slaapzak uit te krijgen(binnenstebuiten achterstevoren en een veiligheidsspeld door de sluiting). Dus al vrij snel de slaapzak uitgelaten en lekker in pyjama pakjes gelegd. De middelste lag met pyjama en deken maar belande altijd zonder deken en vond het prima. Als hij het dan koud had ging hij onder zijn deken liggen en was het prima.

2 maanden geleden

Slaapzak met voetjes een idee?

2 maanden geleden

Nog een toevoeging, mijn kids lagen altijd met wollen pyjamaatjes. Die houden heerlijk warm zonder dat het hele dikke stof is.

2 maanden geleden

Dankjewel voor alle reacties! Vandaag heeft hij al een slaapzak met voetjes aan… tot zover gaat het helemaal goed en geen geschreeuw! Dus een hele vooruitgang! Dankjewel voor de tips!

2 maanden geleden

Reactie op mommy_2019

Nog een toevoeging, mijn kids lagen altijd met wollen pyjamaatjes. Die houd ...
Das ook een goed idee! Zal ook daarnaar kijken, dankje!

2 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/meyco-baby-branches-baby-winter-slaapoverall-jumper-sand-80cm/9300000170927120/?Referrer=ADVNLGOO002031-S--9300000170927120&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmP3Qxn1C5qjRrAq1lopNyqfc&gclid=CjwKCAjw0aS3BhA3EiwAKaD2Zf8FFhajTw0r4zPBcSXg_53w5P1eq9gCi0Cs-E6svNvAEcDcza597hoC3isQAvD_BwE Er zijn ook slaapzakken met losse beentjes (zie link) wellicht is dat iets?