13 Reacties

6 maanden geleden

Onze dochter ligt af en toe zonder slaapzak, meestal met slaapzak achterste voren en binnenste buiten. Ze gaat anders meestal feesten want zonder slaapzak hoef je niet te slapen. Vandaar achterste voren, binnenste buiten. Hoewel nu met het warme weer ligt ze met alleen een luier en hemdje en een lakentje. Is ook prima. Bij de oudste heb ik een tijdje binnenste buiten en achterste voren en dan een babyveiligheidsspeld erbij. Die haalde ik dan door de stof, door het ritsje en weer door de stof. Maar daar al vrij snel mee gestopt en haar gewoon zonder slaapzak gelegd. Ze was toen 1,5.

6 maanden geleden

Mijn zoontje heeft nog nooit een slaapzak aangehad🙈 en dekentjes wil hij niet🤣 dus ik pas de pyjama er altijd op aan

6 maanden geleden

Zoon (net 2) ligt al een poos onder een kinderdekbedje in een juniorbed, slaapzakken was ik klaar mee. Denk sinds 1 jr 8 mnd ofzo. Gaat prima. Vandaag toevallig het dekbed uit de hoes gehaald zodat hij alleen onder de hoes ligt, het is nu in de nacht 23 graden op zijn kamer. Hij slaapt in hemd en onderbroek of T-shirt en onderbroek.

6 maanden geleden

Ik druk altijd het ritsje het laatste stukje met mijn vinger naar beneden zodat dat rits handvatje (?) naar binnen is en dus niet open gemaakt kan worden. Eigenlijk komt het dan neer op binnenstebuiten inderdaad. En binnenstebuiten is misschien ook wat vriendelijker voor je nagel 😂

6 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Mijn zoontje heeft nog nooit een slaapzak aangehad🙈 en dekentjes wil hij n ...
En pyama met sokjes ofzo?

6 maanden geleden

Reactie op Kiwi-aardbei-smoothie

En pyama met sokjes ofzo?
Ja afhankelijk van de tempratuur natuurlijk,

6 maanden geleden

Ons zoontje maakt ook zijn slaapzak zelf open. Maar sinds wij hem binnenste buiten én achterstevoren aan doen niet meer!

6 maanden geleden

Hier ook twijfel om over te gaan naar een deken, maar omdat onze zoon uit de slaapzak groeit. Hij is nu net 2 jaar en groeit uit de puckababy slaapzakken. Kan wel op zoek gaan naar langere slaapzakken.. maar dan zitten we over een tijdje met hetzelfde probleem. Op de opvang slaapt hij al wel een tijd onder een losse deken en dat gaat goed. Thuis gaat tie in de slaapzak wel alle kanten op in zn bed... twijfels wat te doen...

6 maanden geleden

Hier net zo’n worm die der slaapzak uit doet… Ik doe hem nu achterstevoren én binnenstebuiten en dat werkt, ze krijgt hem niet open 😁

6 maanden geleden

Reactie op CathyMariaMaria

Ik druk altijd het ritsje het laatste stukje met mijn vinger naar beneden z ...
Ja dit doen wij ook 😅

6 maanden geleden

Ideetje om het lipje van de rits vast te maken met een mini veiligheidsspeldje?

6 maanden geleden

Achterste voren én binnenste buiten al geprobeerd? En anders kan vanaf 2 prima een laken + deken of een dekbed ook. Wat een kleine Houdini joh haha

6 maanden geleden

Ik leg mijn zoontje sinds kort onder een deken. Ik geef hem dan wel een warmere pyjama omdat hij meestal zonder deken eindigt