14 Reacties

2 jaar geleden

Misschien heb je iets aan deze foto, mocht je het goed kunnen zien? Anders even Googlen op baby aankleden zomer, daar vindt je oa deze terug. Anders zou je ook een nacht bijv de swaddle kunnen doen met een korte mouw romper en haar in de nacht even in de gaten houden door in het nekje te voelen. Mijn dochter laat altijd hard huilend van zich horen als ze het te warm heeft 😂 Zodra we dan iets uit doen is het goed

2 jaar geleden

Een rompertje met spaghettibandjes en een dun boxpakje. Geen slaapzakje, maar een lakentje en een dekentje.

2 jaar geleden

Een romper korte mouw en een dun broekje. En dan in een puckababy mini

2 jaar geleden

Wij korte romper en in de slaapzak! Als het iets frisser is een lange romper

2 jaar geleden

Hoihoi die van my is 9 weekjes ik doe haar een lange mouw romper aan met een broek en dan een slaapzak met of zonder mouw hangt ervan af welke schoon en driog is. Hier slaapt ze emt beide goed heb ook de kamer raam open staan

2 jaar geleden

Onze dochter is bijna 6wk . Slaapkamer is ongv 22/23 graden. Ze slaapt in een swaddle zakje van love to dream (tog 1.0) en daaronder een mouwloos rompertje. Over het algemeen heeft ze het vrij snel warm, zweetvoetjes en klam hoofdje maar hiermee gaat het goed. Ik blijf het ook lastig vinden hoor, ook bij m’n oudste van bijna 2 😅

2 jaar geleden

Onze kleine is 9 weken maar een klein ding dat beter slaapt in warmte dus zij draagt een mauwloze romper, een boxpakje en een puckababy inbakerzakje en daarover nog een relatief dunne deken om haar goed in te stoppen. Ze voelt nog niet heel warm in deze combinatie.

2 jaar geleden

Reactie op Evelien98

Misschien heb je iets aan deze foto, mocht je het goed kunnen zien? Anders ...
Deze gebruik ik ook, ideaal😁

2 jaar geleden

Op de site van puckababy staat ook een overzicht. Mijn zoontje slaapt in de puckababy newborn 0.5 tog met een romper eronder. En als het warm wordt alleen een luier eronder. Ik vind het erg fijn dat er zo'n schema op staat. Misschien ook wel op de site van jouw swadle

2 jaar geleden

Onze kamer was vanacht 27 graden. Ze had een luier aan met een hydrofiele slaapzak ( TOG 0.3). Vanochtend was het 24 graden maar was ze al helemaal tegen me aan gekropen.

2 jaar geleden

Vannacht heeft m’n zoontje in een romper geslapen met een XL hydrofiele doek als deken. Overdag lag hij vandaag alleen in z’n romper, zonder ‘deken’

2 jaar geleden

Wij hebben dezelfde slaapzak en als het hier boven de 25 graden wordt, heeft mijn zoontje alleen zijn luier eronder aan 😊 Het is nu 22/23 graden dus dan nog een korte mouwen romper erover heen

2 jaar geleden

Ik woon in het Midden Oosten en wij hebben veel hitte deze dagen. Ons zoontje van 6 weken slaapt sinds het begin of in een rompertje met korte mouwtjes óf zonder mouwtjes en dan onder een xl hydrofiele doek die ik heb dubbelgevouwen als dekentje, óf alleen in z'n luier onder de hydrofiele doek. Hangt een beetje van tijdstip vd dag af. Je kan idd even de rug/buik of het nekje voelen om te kijken of het koud of warm is.

2 jaar geleden

Dankjewel voor de reacties! Ik heb er de afgelopen nachten veel aan gehad😄