7 Reacties

17 dagen geleden

Ach wat vervelend! Kan me voorstellen hoe zwaar dat is... heb je al wel eens een slaapcoach ingeschakeld? Die kunnen goed helpen met dit soort situaties!

17 dagen geleden

Ik heb dat tot 7 maanden ook best wel veel gehad, super vermoeidend en indd stressend. Heb er nu nog steeds last van dat ik rondom zijn slaap dus gestresst ben terwijl dit niet meer nodig is. Hier hielp minder snel ernaartoe gaan. Ook de dagindeling qua slaap had ermee te maken...

17 dagen geleden

Reactie op Doenjaah

Ik heb dat tot 7 maanden ook best wel veel gehad, super vermoeidend en indd ...
Hoe heb jij de dag ingedeeld? Hier wisselt het om eerlijk te zijn, mede door het vroege opstaan maar ook omdat hij de ene dag wel overdag goed slaapt en de andere dag er na een uurtje wel klaar mee id

17 dagen geleden

Hoe heb jij de dag ingedeeld? Hier wisselt het om eerlijk te zijn, mede door het vroege opstaan maar ook omdat hij de ene dag wel overdag goed slaapt en de andere dag er na een uurtje wel klaar mee is

17 dagen geleden

Ja nu ook niet optimaal maar het hielp toen om naar de wakkertijden voor zijn leeftijd te gaan kijken, en slaapgignalen goed te gaan observeren. Nu zitten we ook in een lastige fase, hij slaapt opzich goed maar zijn 2de slaapje ging hij overslaan dus zijn we naar 1 gegaan sinds een week. Word nu rond half 6 wakker 🤨 en gaat om 11 naar bed, slaapt tussen de 1u30 en 3u. En gaat vaak rond half 7 naar boven. Ik heb ook zo'n kindje die 9 van de 10 keer standaard 10u40min op 1 nacht slaapt 😅

17 dagen geleden

Hier ook tot 8 a 9 maanden een hele slechte slaper gehad bij de middelste. Continu huilen. Ik was ong 1,5 uur bezig om hem 1,5 uur te laten slapen en zo ging het feestje heel de nacht door. Wij zijn bij een osteopaat geweest, zijn schedelplaten stonden scheef, waarschijnlijk door de snelle bevalling. Daarna ging hij 3 uur aan eengesloten slapen maar nog steeds wakker tussendoor. Wij gaven hem dan een fles die hij zelf in bed op dronk, dan sliep hij weer in. Meestal heel de fles leeg, soms een klein beetje. Dit hebben we volgehouden tot 2j3m. Toen sliep hij heel de nacht door. Zeker geen hele gewenste oplossing maar voor ons de oplossing om ons allen zoveel mogelijk te laten slapen.

16 dagen geleden

Sprong 10🙃 hier ook opnieuw meerdere keren wakker snachts. Ook moeilijk in slaap te komen terwijl hij normaal met 10 min slaapt.