6 Reacties

3 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor. Avondeten gaat er hier altijd goed in. Maar de rest overdag wisselt enorm dus herkenbaar hoor. Niet te druk om maken

3 maanden geleden

Hier ook! En z'n kom brinta in de ochtend gaat ook goed naast z'n avondeten!

3 maanden geleden

Fijn om te horen

3 maanden geleden

Hier erg wisselend. Vaak gaat 1 maaltijd goed, soms 2. Verder eet ze maar weinig. Ze drinkt wel nog veel (borstvoeding) maar zorg dat ze eerst eten krijgt en een uur later op zn snelst pas drinken. Water drinkt ze ook niet veel. Yoghurt gaat er bij haar op het moment het beste in, dus dat biedt ik vaak nog aan na het eten, ook bij de lunch. Gaat ook niet om grote hoeveelheden maar alles wat erin gaat gaat erin. Zal vanzelf meer worden denk ik zo! Ze proeft vaak wel alles maar eet echt maar weinig.

2 maanden geleden

Same. Het blijft uitproberen en soms hebben ze hun dag niet. Je kunt het alleen aanbieden en proberen een positieve associatie te bouwen met eten/een familie eetmoment. Het moet ook leuk blijven en geen stress (voor jou of de kleine) opleveren. Je kunt het cb vragen om tips of de opvang.

2 maanden geleden

Hier altijd een goede eter gehad, hij lusten echt alles..! en sinds 1,5 maand eet hij super slecht.. alles op de grond gooien en weigeren. Eerst at hij makkelijk 2 boterhammen zo weg en nu met moeite 1. Hij krijgt wel 4 kiezen tegelijk door dus ik hoop dat het hier door komt. Maar eten geven is zo soms echt niet leuk... 😐