11 Reacties

één maand geleden

ach meid hier precies hetzelfde zoontje 16 maandjes. Ik ben ook ten einde raad en vorige week bevallen van m’n dochtertje dus het maakt het nu allemaal extra zwaar. Ik weet niet waar ik het zoeken moet. Tandjes, slaaptegessie, sprongetje, nachtmerries…??? Pff ik weet heel goed hoe je je voelt. Zo machteloos maar dat gekrijs kan ik soms ff niet meer handelen. 😢

één maand geleden

Reactie op RKM2324

ach meid hier precies hetzelfde zoontje 16 maandjes. Ik ben ook ten einde r ...
Dan zitten we echt in hetzelfde schuitje! Hoe is het met je dochtertje? Gefeliciteerd ♡

één maand geleden

Hier ook! Wakkertijd van 4/5 uur in de nacht krijst die vaak vol. Mijn zoontje is 16 maanden. Driftbuien en jengelt overdag. Met in slaap vallen duurt t ongeveer 20 minuutjes. Dan slaapt hij 2 uurtjes en dan begint het. Normaal gesproken reageer ik nooit op dit soort dingen. Wilde alleen zeggen: het is mega zwaar voor je en tegelijkertijd zo herkenbaar dat het hopelijk wat troost biedt!

één maand geleden

Hier herkenbaar. Gisteravond van 22:00-23:30 bezig geweest, vannacht nog een paar keer. Ik denk idd ook aan een kies die doorkomt, dat dacht ik vannacht om 4:30. Als ze vanavond weer zo is geef ik idd een paracetamol. Meestal slaapt ze dan wel goed en weet ik dat het idd pijn door een doorkomende kies oid is.

één maand geleden

Hier was het inderdaad een dubbele oorontsteking, zonder verdere symptomen. Maar we zitten hier volgens mij ook in een slaapregressie, doorkomende tand en verlatingsangst

één maand geleden

Het klinkt als nachtangsten. Ons dochtertje heeft die ook. Ook wel night terror genoemd. Ontroostbaar, niks helpt. Wiegen, sussen, aan de borst, niets. Het lijkt dan zelfs erger te worden. Zoek nachtangst eens op en kijken of je het herkent. Het is heel heftig, maar het kindje schijnt het zich niet meer te herinneren. Hier komt het zo’n 2-3 keer per week voor.. Naast de andere 4 keer dat ze aan de borst wil🙈 Nachtangst komt voor in de eerste 2-3 uur nadat ze ‘s avonds slaapt. Het is een soort verstoring van de lichte naar diepe slaap

één maand geleden

Reactie op Debbie1208

Het klinkt als nachtangsten. Ons dochtertje heeft die ook. Ook wel night te ...
Ik wist de eerste keer ook echt niet wat mij overkwam. Het enige wat helpt is zorgen dat ze veilig is, maar zo min mogelijk aanraken. Het gaat zo tegen je gevoel in, want ik laat eerlijk gezegd mijn dochtertje nooit huilen. Kan ik gewoon niet ❤️

één maand geleden

Zelfde hier! Nu ook voorheen dat ze dus ook niet altijd meer bij ons in bed wil... Melk werkt ook niet altijd meer 😅 en huilen en kwaad als je haar even alleen laat. Frustrerend 😭

één maand geleden

Reactie op Fulltimemom

Dan zitten we echt in hetzelfde schuitje! Hoe is het met je dochtertje? Ge ...
Jaa het is echt heftig hè!! Met de meid alles goed hoor dankjewel! ☺️

één maand geleden

Hier al 4 weken drama. Ontroostbaar, boos, gefrustreerd…. En overdag is het echt zo’n vrolijk meisje. Maar slapen is vreselijk

één maand geleden

Vannacht eindelijk weer eens een goede nacht gehad. Ze heeft van 19 tot 01u aan één stuk geslapen in haar eigen bedje en vanaf 02u tot 05.30u bij ons in bed. Was hier echt weer eens aan toe 😂