7 Reacties

10 dagen geleden

Ik heb ze gebruikt toen m'n kleine net geboren was tot een maand of 4/5 daarna niet meer. Zou ze zo weer kopen hoor. Al heb ik een jongen en is het stigma dat het meer een meisjes ding is.... Ik vind het vooral fijn voor als het warm is. Scheelt net een beetje stof. Van afzakken had ik toen geen last. Had ze van de zeeman.

10 dagen geleden

Ik vond het wel fijn! Ik had ze voor m'n oudste dochter ook. Toen had ik ze van de Hema, die bleven gewoon goed zitten! Ik denk dat het belangrijk is dat je ze in de juiste maat koopt, als ze net te groot zijn zou ik me kunnen voorstellen dat het afzakt.

10 dagen geleden

Reactie op Ellen11

Ik heb ze gebruikt toen m'n kleine net geboren was tot een maand of 4/5 daa ...
Same.. mijn zoontje droog deze ook van de Zeeman, vorig jaar zomer.. heerlijk! Ook hier geen problemen met afzakkende bandjes gehad..

10 dagen geleden

Gaat prima hoor mijn oudste droeg ze veel obder jurkjes enz nooit last gehad van afzakkende bandjes

10 dagen geleden

Gaat prima hoor! Ik had ze van de zeeman, heeft ze al aangehad toen ze Newborn was nergens last van gehad. Dit jaar doen we het weer opnieuw

9 dagen geleden

Ik vond ze top bij mijn dochtertje. Heb ze volop te koop op Vinted ;) Maar serieus, zo leuk en fijn onder jurkjes of topjes met geen of korte mouwen.

9 dagen geleden

Ideaal voor de zomer! Van de zeeman vond ik ze overigens wel ruk