39 Reacties

9 maanden geleden

Hier is alles top wat geen speelgoed is, denk aan opladers/afstandbediening/waterfles/kattenmand 🤣. Voelboekjes zijn wel favoriet 😊.

9 maanden geleden

Reactie op Nickky

Hier is alles top wat geen speelgoed is, denk aan opladers/afstandbediening ...
de grap is dus dat ik dat ook heb hahhaa, alles wat idd geen speelgoed is is geweldig ... ik geef m een pollepel, bakjes , lepels, deksels, lege pakken water kortom de raarste dingen en zn speelgoed duwt ie letterlijk weg...

9 maanden geleden

Reactie op Niempje38

de grap is dus dat ik dat ook heb hahhaa, alles wat idd geen speelgoed is i ...
Haha ja niks mis mee toch 🤣❤️

9 maanden geleden

Knisperboekjes, een tamboerijn die veel herrie maakt en nog steeds z’n babygym als die even op z’n rug ligt. Ook uiteraard vtech speelgoed met herrie zoals een joystick. Hier wordt wel getijgerd/gekropen dus wat nu ook leuk is; de salontafel aanraken, de deurstop omgooien en überhaupt zichzelf verplaatsen.

9 maanden geleden

Knisperboekjes, een tamboerijn die veel herrie maakt en nog steeds z’n baby ...
oke muziekinstrumenten is een goeie tip tnx

9 maanden geleden

en vtech moet ik even goed voor zitten... teveel keus

9 maanden geleden

Bekijk Fisher-Price Leerplezier - Console-afstandsbediening Game controller - Baby speelgoed op: https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-leerplezier-console-afstandsbediening-game-controller-baby-speelgoed/9300000086402290?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Hier wordt ons zoontje echt wild enthousiast van 😂

9 maanden geleden

En deze ook, maar die kocht ik voor 2€ bij de kringloop Bekijk Fisher Price Dierenpiano – Interactief speelgoed - Muziekinstrument op: https://www.bol.com/nl/p/fisher-price-dierenpiano-interactief-speelgoed-muziekinstrument/9300000096461596?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

9 maanden geleden

Reactie op Nickky

Zo herkenbaar! We hebben een mand vol speelgoed maar meneer speelt het liefst met een stoel of de afstandsbediening etc. Hij kruipt nu de hele kamer door, dus pakt alles wat geen speelgoed is. Ik vind het heel schattig om te zien.

9 maanden geleden

Reactie op ted94

Zo herkenbaar! We hebben een mand vol speelgoed maar meneer speelt het lief ...
Ja TS misschien juist alvast op speelgoed gaan oriënteren voor 12 maanden. Want denk dat hij nu niks tekort komt juist omdat nu alles nog mega interessant is, franje van een sierkussen heeft die hier bijv gisteren echt ons hele avondeten aan gefrunnikt naast ons op de bank 😂

9 maanden geleden

Rollende dingen zoals balletjes van boven naar beneden. Links rechts erachteraan kruipen! Schudden met de ballen waar iets inzit. Het houdt niet op! Erg leuk om te zien

9 maanden geleden

Zachte blokken van Nijntje helemaal top! Gewoon een bal die elke keer wat verder beweegt als hij het aanraakt/duwt dus meneertje tijgert er lekker achteraan. En idd alles met geluid en kleurtjes ook helemaal weg van. Deze is top!! Bekijk VTech Baby 3 in 1 Magische Muziekbal - Educatief Speelgoed - Cijfers, Muziek en Kleuren - Van 9 tot 36 Maanden op: https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-3-in-1-magische-muziekbal-educatief-speelgoed-cijfers-muziek-kleuren-van-9-tot-36-maanden/9300000134982565?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

9 maanden geleden

ons dochtertje is ook 8 maanden en gaat graag in de babyschommel buiten, op plastic paardje/autootje rondgeduwd worden... alles van muziekinstrumenten ( potten en houten lepels 🤣), zachte ballen,.. loopwagentje met rem is nu haar alles . Ze trekt zich eraan op , en zet eerste stapjes ermee 🥰🥰

9 maanden geleden

flapboekjes van ingela p.arrhenius. ..... ( dier) waar ben je?

9 maanden geleden

Bekijk Fisher-Price Leerplezier - Console-afstandsbediening Game controller ...
Deze hebben wij ook! Is ook absoluut favoriet 😄

9 maanden geleden

Beide dochters zijn heel gek op de Mushi stapeltoren. Ik geef t ook vaak als kraamcadeautje en krijg altijd terug dat er veel mee wordt gespeeld. Het gaat lang mee en als je kinderen wat groter zijn, is t ook leuk in bad of zandbak https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/cadeau-artikelen/kraamcadeaus/mushie-stapeltoren-bekers---8-delig-5336694.html?hic_camp=google_ads:19716166214:148838526920:649040152759&kwd=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA5rGuBhCnARIsAN11vgSXWQlsdDs5W0-7wWAVvXjGN49_kzRauVXyN7Aubi8g5jpx2f9UFRUaAifNEALw_wcB

9 maanden geleden

Reactie op Nickky

Haha heel herkenbaar! En t speelgoed van grote broer. De stofzuiger is ook helemaal geweldig om achteraan te kruipen en vervolgens met het snoer op en neer te bewegen om de grond want dat maakt zoon leuk geluid vind ze 😂. Stapelblokken vind ze ook erg leuk om om te gooien.

9 maanden geleden

Een bal om met elkaar heen en weer te rollen, kubus van little dutch en continue alles erin en eruit halen, afstandsbediening, kruimeldief wordt hij helemaal wild van, voelboekje, tamboerijn 😂

9 maanden geleden

https://www.lobbesspeelgoed.be/speelgoed/babyspeelgoed-en-peuterspeelgoed/motoriek-en-leerspeelgoed/peutermuziek/detail/5299445-goki-regenbuis Niet perse precies deze, maar een 'regenbuis'.Zoiets doet het hier ook goed. Zelf mee rommelen of als ik het voor haar houd en omdraai. Heb een kleinere van 20 cm voor de kleine en een van 40 cm voor de tweejarige :)

9 maanden geleden

hier vooral siliconen speelgoed waar hij op kan kluiven. Dingen met mn muziek vind hij maar even leuk. met knuffels heeft hij helemaal niets🥲