7 Reacties

2 maanden geleden

Hier exact hetzelfde, wij hebben een klimrek gekocht van Jindl, echt top!

2 maanden geleden

Je omschrijft exact onze dochter 😂😂😂 Wij hebben nu voor haar: - Een tent waarin we samen “kiekeboe” spelen. We hebben er eentje waar ze aan beide kanten in/uit kan, zodat ze het als doorloop kan gebruiken. - Een pop met kinderwagen waar ze heel trots mee rond paradeert. Ze geeft “de baby” de hele dag een flesje - Een tafeltje en stoeltje zodat ze kan kleuren. Kleuren vindt ze sinds 3 dagen het einde - Een keukentje. Maar hier is ze na 2 weken ook al op uitgekeken. Ik richt deze nu elke avond anders in zodat ze er de volgende dag nog mee kan spelen. Dan doe ik bv pollepels in de oven of pannenlappen aan het rekje. Soms verstopt ik (overdag) rozijntjes onder een theekopje en dat zet ik er dan in het keukentje. En zo zijn we elke avond iets nieuws aan het verzinnen 😂 Verder een hoop los speelgoed wat ze soms 5 min leuk kan vinden. Zoals een activiteiten kubus, een ballenbak, boekjes, een strandbad om door de kamer te gooien, een handbal om tegen aan te trappen.

2 maanden geleden

Strandbal *

één maand geleden

Reactie op joos2022

Je omschrijft exact onze dochter 😂😂😂 Wij hebben nu voor haar: - Een ...
Bedankt voor alle tips!! 😄

één maand geleden

Hey! Wij hebben een klein setje van die faomkussens gekocht en is echt een megasucces! Onze kleine is ook helemaal weg van glijbanen, dus hier win-win. Maar als ze helemaal van het klauteren is is dir misschien wel leuk? Dit setje is lekker compact! Maar er zijn meer mogelijkheden. Ik heb deze op iglu gekocht, heel blij mee ☺️

één maand geleden

Reactie op toeloezz

Hey! Wij hebben een klein setje van die faomkussens gekocht en is echt een ...
De max, ik zoek het meteen op! Dankjewel! 😊

één maand geleden

Djeco stapelboerderij mijn dochters worden er helemaal gelukkig van. Zowel die van 1 jaar en 4 maand als die van 3,5 jaar