37 Reacties

één jaar geleden

Ik doe een keer per week baantjes zwemmen. Een uur lang continu zwemmen. Vind het echt zo fijn! Hopelijk kan ik dit toch wel tot het einde volhouden. 💪

één jaar geleden

Ik doe nog 2x in de week een halfuurtje hardlopen en 1x een uurtje suppen. Maar ik merk dat het hardlopen echt aan zijn einde komt :-). Skeeleren gaat beter en is een goede vervanging zolang het evenwicht goed is!

één jaar geleden

3x per week CrossFit, maar wel veel scalen. Geen heftige cardio meer, zoals rennen en springen. Geen dingen zoals pull-ups, toes to bar etc. Gewichtheffen gaat nog prima.

één jaar geleden

Ik doe nog 1x per week personal training maar wel minder intensief dan voorheen en 1x pw zwangerschap zwemmen.

één jaar geleden

Reactie op Limoli

Ik doe nog 2x in de week een halfuurtje hardlopen en 1x een uurtje suppen. ...
Ben je dan niet bang dat je op je buik valt?

één jaar geleden

Nu 26 weken en ben nog volop bezig. Wel op een lager niveau/minder intensief dan voor de zwangerschap. Aerobics (inmiddels niet meer springen, alles laag), kickboksen (niet sparren) en body pump. Daarnaast zwangerschaps yoga en veel wandelen. Ik moet zeggen dat ik voor de zwangerschap ook veel sportte en het daarom nog prima kan volhouden.

één jaar geleden

Preggy life het is 4 uur s nachts en lig wakker 😂. Maar ik doe nog krachttraining (begeleidt) ik zit op 29 weken en merk wel dat sinds me 3e trimster is aangebroken het echt zwaarder wordt. Ik zal dit tot 8 maanden blijven doen. Ernaast doe ik wandelen, zwemmen en yoga dat wil ik blijven doen😊

één jaar geleden

Reactie op AWishComeTrue

Preggy life het is 4 uur s nachts en lig wakker 😂. Maar ik doe nog krachtt ...
Haha, ik ook! 🥹

één jaar geleden

Ik deed aan het begin van mn zwangerschap nog mountainbiken en wielrennen maar dat was al heel snel niet meer fijn qua buik. Toen ben ik gaan zwemmen en dat is echt heerlijk! Daarnaast nog zwangerfit, sporten bij de fysiotherapeut dat is vooral fijn dat je aanwijzingen krijgt wat je het beste bij jou pijntjes kunt doen en wat niet en daarop zijn de oefeningen aangepast. Wandelen ging wat minder, maar ik heb nu een buikband voor onder het wandelen en dat gaat nu ook weer lekker. Hopelijk kan ik zo nog een tijd aan de gang blijven.

één jaar geleden

Reactie op baby723

Ben je dan niet bang dat je op je buik valt?
Nee, eigenlijk helemaal niet! Ik doe beiden al heel lang. Maar daarom wel met de sidenote 'zolang het evenwicht goed voelt'. Zodra ik merk dat ik meer moeite ga krijgen met balans zal ik wel direct stoppen.

één jaar geleden

Ik deed voorheen 3x per week aan krachttraining. Dat kan ik tot nu toe (vandaag 30+5) nog goed volhouden. Uiteraard wel volledig aangepast en niet meer zo zwaar. Het voelt elke keer nog fijn als ik geweest ben. En ik probeer daarnaast elke dag, wanneer ik niet sport, te wandelen. Maar met dit grijze weer, sla ik het al snel over 😅

één jaar geleden

Wat goed allemaal! Ik dacht even dat ik de enige was.. krijg er zoveel reacties op van ah echt niet goed hoor zo sporten. Maar ik voel me er ook heel goed bij, voel mij sterk en fit en heb het gevoel dat ik zoveel minder klachten heb hierdoor! Zwemmen lijkt me ook fijn, miss wil ik dat ook nog wel proberen!

één jaar geleden

Ik deed het bij de vorige zwangerschap wel. Kon het tot week 28-30 ofzo volhouden. Maar deed dan ook crossfit. Tilde met 28 weken nog 100 kilo dus was toen best trots haha! Nu vanwege burnout, zwangerschap en kind van net 1 niet meer gaan sporten. Maar lekker doen hoor! Vond het toen heerlijk 😊

één jaar geleden

Wow, respect en bewondering wat jullie allemaal doen! Ik heb nooit echt gesport en zat er nu aan te denken om wel iets te gaan doen om fit de bevalling straks in te gaan. Maar vind het wel lastig wat te doen want ik merk nu met wandelen en fietsen al snel flinke steken in mijn buik en wordt dan een beetje huiverig om nog intensiever bezig te zijn.

één jaar geleden

Reactie op Mariska19

Wow, respect en bewondering wat jullie allemaal doen! Ik heb nooit echt ges ...
Dit! Ik kan hooguit 10/20 min lopen (op een rustig tempo) en dan krijg ik verschrikkelijke harde buiken en steken 🤣 Wilde nog even “lekker” aan mijn conditie werken maar het is vooral veel zitten/liggen de laatste weken🫠

één jaar geleden

Ik doe zwangerschapspilates en daar ga ik tot aan de bevalling mee door ☺️

één jaar geleden

Reactie op Mariska19

Wow, respect en bewondering wat jullie allemaal doen! Ik heb nooit echt ges ...
Alle kleine beetjes helpen! Persoonlijk vind ik het zwangerschaps zwemmen heel fijn. Erg laagdrempelig, je kunt het op je eigen niveau doen (hier is het oa baantjes zwemmen en oefeningen afgewisseld) en door het water voel je het extra gewicht en je buik ook even minder.

één jaar geleden

Reactie op LoLo27

Wat goed allemaal! Ik dacht even dat ik de enige was.. krijg er zoveel reac ...
Mijn verloskundige moedigt t sporten alleen maar aan; wel iets aangepast. Doe nu zwangerschapsbootcamp en banen zwemmen en overige dagen 5-7 km wandelen. Gaat nog prima (29+1)

één jaar geleden

Reactie op Mariska19

Wow, respect en bewondering wat jullie allemaal doen! Ik heb nooit echt ges ...
Oe ja ik zou ook inderdaad als je niet ervoor ook al sportte, er tijdens je zwangerschap ook niet ineens aan beginnen. Je kan natuurlijk wel lekker wandelen of zwemmen maar echt iets heel actief doen zou ik lekker mee wachten tot na je bevalling om blessures of klachten te voorkomen! Daarna alle tijd om het fijn op te pakken!

één jaar geleden

Wandelen dagelijks en in het weekend yoga. Bodypump doe ik nu niet meer, voelt niet fijn.