37 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Dit! Ik kan hooguit 10/20 min lopen (op een rustig tempo) en dan krijg ik v ...
Ik had dit ook, toen kwam de verloskundige met de tip voor het wandelen een buikband aan te schaffen zodat de buik ondersteund wordt tijdens het wandelen. Echt wereld van verschil voor mij. We zijn nu op vakantie, normaal maken we dan wandelingen van een uur of 8 de bergen in. Dat zit er nu niet in, maar met de buikband valt het me echt niet tegen hoeveel kilometers we nog kunnen maken.

één jaar geleden

Ik ga nog 2 keer per week sporten, dat is een vast programma van een half uur. Dit deed ik wel al meer dan 1 jaar voordat ik zwanger was, ik denk dat dat verschil maakt in de zwangerschap. Nu starten zou ik persoonlijk niet doen, misschien wel zwemmen. Mijn gewichten zijn wel omlaag gegaan en ik bouw niks meer op. Oh en de buikspieren niet meer sinds 12 weken ongeveer. 😁

één jaar geleden

Zeker! Nog 3x in de week. Nu 30 weken zwanger. Ik doe fitness, xco & bodypump. Wel lichtere gewichten dan voorheen, hopelijk kan ik nog lang door blijven sporten!

één jaar geleden

Reactie op Mariska19

Wow, respect en bewondering wat jullie allemaal doen! Ik heb nooit echt ges ...
Ik sportte voorheen ook vrijwel niet… ben gister voor t eerst wezen Zwangerschapszwemmen en het is heerlijk! Zeker het proberen waard.

één jaar geleden

Zwangerschap zwemmen vanaf 9 weken heerlijk 🐠

één jaar geleden

Ik ben een sportieveling. Nu ook nog. 29 weken en doe nog 2x per week aan crossfit. Tot en met 25 weken deed ik daar nog 1x per week dansen bij. Bij mijn eerste zwangerschap ook gefitnesst tot het eind. Als je weet waar je op moet letten ben ik van mening dat het je juist fit houdt

één jaar geleden

1 x in de week een uurtje zwangerschapsfitness (met andere zwangeren een speciaal afgesteld programma met cardio en kracht). Daarnaast soms nog 3 kwartier baantjes zwemmen. Dat gaat nog vrij goed !

één jaar geleden

Bij de eerste deed ik 4x per week CrossFit. Mountainbiken tot 25 weken, hardlopen tot 18 weken. En tot het eind (42 weken) 4x per week blijven sporten. Nu zwanger van de tweede en achter een dreumes aan rennen voelt ook als sporten. Écht sporten lukt me tijd/energie technisch al een paar weken niet. Vind het wel heel jammer, maar kies nu toch echt voor tijd met de kleine man. Mijn tip, doe gewoon wat goed voelt, pas aan, schaal, en als het lukt lekker tot het einde blijven doen. Ik was bij de eerste, ondanks een keizersnede, snel weer hersteld. 🙂

één jaar geleden

Hier 27 weken en 1x per week zwangerschapsyoga, 1x per week zwangerschapsfitness en fiets door de weeks elke dag heen en terug naar werk (12 km). Gaat opzich nog allemaal prima, maar merk wel dat het me meer energie kost of minder snel gaat dan aantal weken nu die buik steeds groter wordt😅

één jaar geleden

Ik volg het programma van https://sterkher.nl/, 4 keer in de week. Probeer nog 1 keer in de week op de wielrenfiets te stappen. En de rest van de dagen rustig wandelen.

één jaar geleden

Naar aanleiding van wat tips hier ben ik vanmorgen enthousiast tussen de bejaarden gaan banen zwemmen 😅

één jaar geleden

Ik crossfit 2 a 3 keer per week! Ik merk nu wel sinds 2/3 weekjes dat het wel allemaal wat minder snel en makkelijk gaat. Maar goed met nu 29+4 moet ik ook leren om rustig aan te doen. Ik pak gewoon wat minder gewicht dan voorheen en pas op met oefeningen waarbij je veel op 1 been staat omdat ik wat last heb van mijn bekken.

één jaar geleden

Reactie op Mariska19

Naar aanleiding van wat tips hier ben ik vanmorgen enthousiast tussen de be ...
Yesssss wat goed haha!!

één jaar geleden

Reactie op Mschato

Ik volg het programma van https://sterkher.nl/, 4 keer in de week. Probeer ...
Ja die volg ik ook, heel fijn!! Wel 3x in de week, merk dat ik dat wel genoeg vind. Racefietsen, wat knap! Denk dat mijn buik dan echt in de weg zit, plus... ik pas vast niet meer in zo'n onesie pakje haha! Ik probeer verder nog te wandelen, maar als ik te snel loop krijg ik harde buiken. Rustig aan maar.. 😊

één jaar geleden

Ik fitness, kan nog aan spinning doen en voor ontspanning zwangerschapsyoga 😊 nu 27 weken zwanger

één jaar geleden

Geef groepslessen bij de sportschool, 5u in de week. Buikspieren en springen moet ik toch wel achterwege laten sinds een paar weken. Maar verder heerlijk om nog zo in beweging te zijn! Hopelijk net als de vorige zwanger tot 34 weken door.

één jaar geleden

Ik sport nooit maar doe nu sinds 20 weken zwangerschap 1x per week een uurtje baantjes trekken en dat gaat heel goed tot nu toe. Hopelijk lukt dat tot t eind. Nu 30 weken