Ik moet zeggen dat ik van de andere sprongen nooit echt wat gemerkt heb op iets aanhankelijker en wat slechter slapen overdag na. Het is altijd al een meisje met veel pit. Maar nu jeetje mina over het slapen mag ik niet klagen maar het lijkt wel een ander kind. 🙈😅 Hele dag ‘zeuren’, schreeuwen, gillen, huilen. Normaal kon ze altijd heel mooi spelen nu met alles 1 minuut en alles trekt ze uit haar mand. Eten nooit problemen mee gehad nu telkens een paar happen en dan gooien tenzij ik dus echt heel erg met haar bezig ben dan eet ze wel. Als we op bezoek zijn hangt ze aan me als een koala en ho maar als ik haar even neerzet of 1 seconde uit het oog ben. Vandaag wandelen naar het centrum. Schreeuwen - laten lopen paar meter verder weer huilen want wil gedragen worden. 😂 Wat een moodswings. En het mooie is elke keer 15/20 minuten voordat ze naar bed moet s’middags en s’avonds gaat ze poeslief zitten spelen maar de rest van de dag alleen maar huilen en aan m’n been hangen.
Houd natuurlijk heel veel van haar hoor en ze kan er niets aan doen maar pfff. ❤️😂
Jullie hier ook last van? En nog tips?
Wil haar ook niet elke keer haar zin geven door haar op te pakken.