63 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook nog geen enkele sprong gemerkt. Kleine is nu 15 weken oud. Bij mn eerste kindje ook niet trouwens.
2 jaar geleden
Bij de oudste ook niks gemerkt van sprongetjes. Bij de tweede wel periodes gehad dat hij lastiger was, maar was sowieso een lastiger kind dan de oudste en heeft een wat lastigere start gehad qua binding en stress. Bij mijn jongste dochter merk ik tot nu toe ook niks.
Maar moet zeggen, ik hou ook totaal niet bij wanneer ze in een sprongetje zouden moeten zitten. Vindt het geen toegevoegde waarde. Ze zijn dan misschien wat hangeriger en chagrijniger dan normaal, daar heb je dan mee te dealen. Of dat nou een sprongetje is of omdat ze zich niet fit voelen. Het is nu eenmaal zo.
2 jaar geleden
Ik weet niet wat het is maar hij sliep 8 uur door en na zijn vaccinaties (die nu 15 weken en is anderhalve week geleden) ineens twee keer of drie keer per nacht wakker . Eerst dacht ik de vaccinatie maar misschien is het toch een sprong , tandje of slaap regressie. Wat het ook is helaas kan ik er niet veel aandoen;)
2 jaar geleden
Onze zoon van 11 weken zit nu middenin sprong 3. Ik lees alvast even mee zodat ik me kan voorbereiden 😜
2 jaar geleden
Reactie op KirstinGreenEyes
Onze zoon van 11 weken zit nu middenin sprong 3. Ik lees alvast even mee zo ...
Hele stomme vraag hoor, maar hoe kan hij met 11 weken al in sprong 3 zitten? Mijn dochter is as zondag 14 weken en dan start ook haar sprongetje volgens de app (maar zien wat we er überhaupt van merken hoor)! Ze is 3 weken te vroeg geboren. Met 37 weken, zit hier het verschil in?
2 jaar geleden
Reactie op Essie10
Hele stomme vraag hoor, maar hoe kan hij met 11 weken al in sprong 3 zitten ...
Je moet rekenen vanaf de uitgerekende datun niet de datum dat de geboorte was dit i.v.m hersenontwikkeling
2 jaar geleden
Reactie op Pallas
Mijn baby is 18 weken en ik heb van heel die sprong 4 nog niets gemerkt qua ...
Kan heel goed je hoeft het idd niet te merken, jij merkt het alleen aan de nieuwe vaardigheden, bij mijn 1e had ik dat de 1e zoveel sprongen ook, en nu bij mijn zoontje zelfde verhaal
2 jaar geleden
Reactie op BNoord
Hoe gaat het nu bij jullie ? Hier is 4 maanden slaapregressie in volle gang ...
Hier ook. Sliep door vanaf 8 weken en nu ineens weer dagen achter elkaar 2 nachtvoedingen. Ze heeft razende honger dan. Overdag slechte drinker wat alles is ineens interessant. In de nacht klaarwakker aan het kraaien en interactie zoeken. Kapot 😩