63 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook nog geen enkele sprong gemerkt. Kleine is nu 15 weken oud. Bij mn eerste kindje ook niet trouwens.

2 jaar geleden

Ik zou zeggen geniet van de rust 😅 Hier een dochter, sinds 3 dagen in sprongetje 4, kan haar niet meer neerleggen overdag, ze wilt de hele tijd bij mij of bij papa, is ook eenkennig geworden, ze krijst als iemand anders haar optilt…de nachten gaan gelukkig wel beter 😊

2 jaar geleden

Wij hebben bij de eerdere sprongen wel veel gemerkt. Maar ben ook bang voor sprong 4. Door alle verhalen ook omdat je weet hoelang sprong 4 duurt😅 hier begint sprong 4 woensdag😱

2 jaar geleden

Kan hoor je hoeft het idd niet altijd te merken

2 jaar geleden

Reactie op Hanan19

Ik zou zeggen geniet van de rust 😅 Hier een dochter, sinds 3 dagen in spro ...
Zooooo herkenbaar!! En nu weet ik waarom….

2 jaar geleden

Hier ook niks gemerkt van een sprong en hij is vandaag 15 weken. Ik maak me er ook niet meer druk om

2 jaar geleden

Bij de oudste ook niks gemerkt van sprongetjes. Bij de tweede wel periodes gehad dat hij lastiger was, maar was sowieso een lastiger kind dan de oudste en heeft een wat lastigere start gehad qua binding en stress. Bij mijn jongste dochter merk ik tot nu toe ook niks. Maar moet zeggen, ik hou ook totaal niet bij wanneer ze in een sprongetje zouden moeten zitten. Vindt het geen toegevoegde waarde. Ze zijn dan misschien wat hangeriger en chagrijniger dan normaal, daar heb je dan mee te dealen. Of dat nou een sprongetje is of omdat ze zich niet fit voelen. Het is nu eenmaal zo.

2 jaar geleden

Ik weet niet wat het is maar hij sliep 8 uur door en na zijn vaccinaties (die nu 15 weken en is anderhalve week geleden) ineens twee keer of drie keer per nacht wakker . Eerst dacht ik de vaccinatie maar misschien is het toch een sprong , tandje of slaap regressie. Wat het ook is helaas kan ik er niet veel aandoen;)

2 jaar geleden

Hoe gaat het nu bij jullie ? Hier is 4 maanden slaapregressie in volle gang hoor pfff. Overdag een prima vrolijk ventje maar in de nacht elke 2 uur wakker, soms vaker 😱

2 jaar geleden

Reactie op BNoord

Hoe gaat het nu bij jullie ? Hier is 4 maanden slaapregressie in volle gang ...
Nouuu zowel overdag als s’nachts een dramaaaa!

2 jaar geleden

Wij zitten middenin de sprong en hier weigert ze ineens de fles en wil ze alleen de borst. Moet maandag weer gaan werken, hoeraaa. Tips? :(

2 jaar geleden

Onze zoon van 11 weken zit nu middenin sprong 3. Ik lees alvast even mee zodat ik me kan voorbereiden 😜

2 jaar geleden

Reactie op MB323

Ik weet niet wat het is maar hij sliep 8 uur door en na zijn vaccinaties (d ...
Kan ook honger zijn.. als je hem dan ook. Voeding geeft

2 jaar geleden

3u gekrijst hier vanavond. Kon zelf ook wel janken. Hoort dit ook bij sprong 4?

2 jaar geleden

Reactie op KirstinGreenEyes

Onze zoon van 11 weken zit nu middenin sprong 3. Ik lees alvast even mee zo ...
Hele stomme vraag hoor, maar hoe kan hij met 11 weken al in sprong 3 zitten? Mijn dochter is as zondag 14 weken en dan start ook haar sprongetje volgens de app (maar zien wat we er überhaupt van merken hoor)! Ze is 3 weken te vroeg geboren. Met 37 weken, zit hier het verschil in?

2 jaar geleden

Reactie op Essie10

Hele stomme vraag hoor, maar hoe kan hij met 11 weken al in sprong 3 zitten ...
De app oei ik groei berekend het vanaf de uitgerekende datum, niet vanaf de geboortedatum

2 jaar geleden

Reactie op Essie10

Hele stomme vraag hoor, maar hoe kan hij met 11 weken al in sprong 3 zitten ...
Je moet rekenen vanaf de uitgerekende datun niet de datum dat de geboorte was dit i.v.m hersenontwikkeling

2 jaar geleden

Mijn baby is 18 weken en ik heb van heel die sprong 4 nog niets gemerkt qua huilerig, hangerig, humeurig. Van de eerdere sprongen trouwens ook niet. Ik merk wel dat ze steeds ineens nieuwe dingen kan en daar heel trots op is :-)

2 jaar geleden

Reactie op Pallas

Mijn baby is 18 weken en ik heb van heel die sprong 4 nog niets gemerkt qua ...
Kan heel goed je hoeft het idd niet te merken, jij merkt het alleen aan de nieuwe vaardigheden, bij mijn 1e had ik dat de 1e zoveel sprongen ook, en nu bij mijn zoontje zelfde verhaal

2 jaar geleden

Reactie op BNoord

Hoe gaat het nu bij jullie ? Hier is 4 maanden slaapregressie in volle gang ...
Hier ook. Sliep door vanaf 8 weken en nu ineens weer dagen achter elkaar 2 nachtvoedingen. Ze heeft razende honger dan. Overdag slechte drinker wat alles is ineens interessant. In de nacht klaarwakker aan het kraaien en interactie zoeken. Kapot 😩