44 Reacties

9 maanden geleden

Ik weet niet of het sprong 6 is (ze is bijna 8 maanden), maar sinds een paar dagen is ze ineens weer heel vroeg wakker. Gisteren was het 05:45, vandaag zelfs 03:30 en 06:15 (voorheen sliep ze met gemak tot 07:15/07:30). Hopelijk gaat dit snel weer over ja 🥱

9 maanden geleden

Hier ook echt onrustiger in de nacht, maar vooral tussen 5/6 al fles willen… Mega honger ook dan. Voor iemand herkenbaar?

9 maanden geleden

Reactie op 9gag

Ik weet niet of het sprong 6 is (ze is bijna 8 maanden), maar sinds een paa ...
Oh hier exact hetzelfde .. nog even en de klok gaat een uur vooruit 😂

9 maanden geleden

Reactie op kammyl

Als iemand daar in de chaos van het hebben van een kind enige houvast aan o ...
de grote meerwaarde aan die app vind ik ook de tips die je krijgt aan activiteiten die je met je kindje kan doen om de ontwikkeling te stimuleren en een overzicht van dingen ze kúnnen leren in die periode. Natuurlijk moet je niet te hard vast houden aan die exacte timings en heeft elk kindje z'n eigen tempo en da's helemaal oke maar niet te snel oordelen dat het complete onzin is en niemand daar een meerwaarde uit kan halen.

9 maanden geleden

Heeft er iemand ook last van dat hun kindje ineens amper wilt eten? Als in vast voedsel.. Maak me er helemaal druk om. Zit dan zo in de twijfelmodus waar het aan zou kunnen liggen.. Ook nog geen tandje wel al lang het vermoeden dat er een aan zit te komen mja voor alsnog niks. Word die ziek? Ligt het aan de sprong? Zo lastig soms!!

9 maanden geleden

Reactie op SammyT

Heeft er iemand ook last van dat hun kindje ineens amper wilt eten? Als in ...
Hier eet meneer als een bootwerker, maar merk wel altijd dat hij wat slordiger drinkt, en meer "speelt" met de fles.. Maar kan ook prima bij tandjes horen of niet super fit idd.

9 maanden geleden

Reactie op SammyT

Heeft er iemand ook last van dat hun kindje ineens amper wilt eten? Als in ...
Hier andersom. Ineens wel eten en verder de fles weigeren 😅

9 maanden geleden

Kanonnnnen wat is dit voor heftig iets. Bij mijn eerste dochter nergens last van gehad maar nu 😵‍💫🥴🤯

9 maanden geleden

Reactie op Liesen

Kanonnnnen wat is dit voor heftig iets. Bij mijn eerste dochter nergens las ...
Saaaaame 😴

9 maanden geleden

Hier is het ook heftig hoor… Kruipt wel nu.. Dus is een hoop gaande met ontwikkelen. Maar ene dag gaat het eten redelijk goed en andere dag weigert die zn hapjes.. Voorheen geen moeite mee gehad. Heel de dag chaggo.. Het is een faseeeeeee 🫠🫠🫠

9 maanden geleden

Reactie op SammyT

Hier is het ook heftig hoor… Kruipt wel nu.. Dus is een hoop gaande met ont ...
Nouuu hier heeft ie vannacht weer goed geslapen.. maar idd de hele dag grumpy.. begin me dan weer helemaal onzeker te worden😂 vind je me nog wel lief?! Hij kijkt zo boos de hele dag..kan geen lachje vanaf🫣

9 maanden geleden

Reactie op 00me00

Nouuu hier heeft ie vannacht weer goed geslapen.. maar idd de hele dag grum ...
Ahhh ja haha, ja mijn vriend heeft ook helemaal het idee dat hij hem niet mag. Want nog onrustiger bij hem… Alleen maar aan het huilen steeds. Zo zielig… Soms denk ik, ik stop lekker met werken haha. Maar vind het ook leuk! Maar gewoon rot als het dan thuis niet lekker gaat. Hopelijk gewoon snel weer meer tevreden.. Ook nog steeds geen tandjes maar wel vermoeden dat er wat aan zit te komen.. mja dat zeg ik ook al weken! Vind dit een moeilijke periode.. Maar dat weet ik ook nog van mn oudste.. 😅

8 maanden geleden

Iemand al een blije baby? Mijne is ook nog eens ziek geworden… 🤪

8 maanden geleden

Reactie op SammyT

Nog steeds huilerig en ze kan zich slecht zelf vermaken. Als ik weg loop dan is t vrij snel huilen… nog 2 dagen deze sprong volgens de app haha! Hopelijk gaat t snel beter.

8 maanden geleden

Reactie op SammyT

Hier ook ziekjes geworden🫠 wel nieuwe geluidjes te horen!😇

8 maanden geleden

Reactie op SammyT

Hier denk ik dat we erdoor zijn! Hij lacht weer veel meer, en is weer een stuk gezelliger🙃 slaapt ook weer langer, en sneller in.

8 maanden geleden

Reactie op 00me00

Hier denk ik dat we erdoor zijn! Hij lacht weer veel meer, en is weer een s ...
Yes!! Hier ook. Sinds een weekje een 6.0 versie van mijn kind. Zo fijn! En zo bijzonder ook dat het elke keer precies klopt ‘volgens het boekje’ haha.

8 maanden geleden

Reactie op Sesammie

Yes!! Hier ook. Sinds een weekje een 6.0 versie van mijn kind. Zo fijn! En ...
Jaaa hier dus ook.. altijd een week "te vroeg" maar kan de klok erop.gelijk zetten😅

8 maanden geleden

Reactie op 00me00

Hier denk ik dat we erdoor zijn! Hij lacht weer veel meer, en is weer een s ...
Ja ik denk het ook!! Stuk vrolijker en gaat als een trein met kruipen en nu ook heel de dag zelfstandig zitten! Nu kan die echt alles doen wat die wilt dus dat merk je ook! Eten gaat ook weer goed dus blije mama hier!

8 maanden geleden

Volgende issue: Onze baby van 9 maanden (3 weken te vroeg geboren) wordt sinds een week elke nacht om 22:00 en om 03:00 wakker. Is dan ook behoorlijk wakker en lastig weer in slaap te krijgen. On 22:00 lijkt ie soms nog wat hongerig dus geven we dan nog wat melk dan gaat hij wel weer slapen. Om 03:00 is ie gewoon klaar wakker en huilerig en na een uur geven we het meestal op en leggen we hem bij ons in bed. Maarja misschien wacht hij daar juist wel op en laten we ons manipuleren. (Kan dat al door een baby van 9 maanden??) Hoe dan ook: we willen hier toch wel graag vanaf. Is het herkenbaar en heeft iemand tips?