44 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op kammyl
Als iemand daar in de chaos van het hebben van een kind enige houvast aan o ...
de grote meerwaarde aan die app vind ik ook de tips die je krijgt aan activiteiten die je met je kindje kan doen om de ontwikkeling te stimuleren en een overzicht van dingen ze kúnnen leren in die periode. Natuurlijk moet je niet te hard vast houden aan die exacte timings en heeft elk kindje z'n eigen tempo en da's helemaal oke maar niet te snel oordelen dat het complete onzin is en niemand daar een meerwaarde uit kan halen.
9 maanden geleden
Heeft er iemand ook last van dat hun kindje ineens amper wilt eten? Als in vast voedsel.. Maak me er helemaal druk om. Zit dan zo in de twijfelmodus waar het aan zou kunnen liggen.. Ook nog geen tandje wel al lang het vermoeden dat er een aan zit te komen mja voor alsnog niks. Word die ziek? Ligt het aan de sprong? Zo lastig soms!!
9 maanden geleden
Reactie op SammyT
Heeft er iemand ook last van dat hun kindje ineens amper wilt eten? Als in ...
Hier eet meneer als een bootwerker, maar merk wel altijd dat hij wat slordiger drinkt, en meer "speelt" met de fles..
Maar kan ook prima bij tandjes horen of niet super fit idd.
9 maanden geleden
Reactie op SammyT
Hier is het ook heftig hoor… Kruipt wel nu.. Dus is een hoop gaande met ont ...
Nouuu hier heeft ie vannacht weer goed geslapen.. maar idd de hele dag grumpy.. begin me dan weer helemaal onzeker te worden😂 vind je me nog wel lief?! Hij kijkt zo boos de hele dag..kan geen lachje vanaf🫣
9 maanden geleden
Reactie op 00me00
Nouuu hier heeft ie vannacht weer goed geslapen.. maar idd de hele dag grum ...
Ahhh ja haha, ja mijn vriend heeft ook helemaal het idee dat hij hem niet mag. Want nog onrustiger bij hem… Alleen maar aan het huilen steeds. Zo zielig… Soms denk ik, ik stop lekker met werken haha. Maar vind het ook leuk! Maar gewoon rot als het dan thuis niet lekker gaat. Hopelijk gewoon snel weer meer tevreden.. Ook nog steeds geen tandjes maar wel vermoeden dat er wat aan zit te komen.. mja dat zeg ik ook al weken! Vind dit een moeilijke periode.. Maar dat weet ik ook nog van mn oudste.. 😅
8 maanden geleden
Reactie op 00me00
Hier denk ik dat we erdoor zijn! Hij lacht weer veel meer, en is weer een s ...
Ja ik denk het ook!! Stuk vrolijker en gaat als een trein met kruipen en nu ook heel de dag zelfstandig zitten! Nu kan die echt alles doen wat die wilt dus dat merk je ook! Eten gaat ook weer goed dus blije mama hier!
8 maanden geleden
Volgende issue: Onze baby van 9 maanden (3 weken te vroeg geboren) wordt sinds een week elke nacht om 22:00 en om 03:00 wakker. Is dan ook behoorlijk wakker en lastig weer in slaap te krijgen. On 22:00 lijkt ie soms nog wat hongerig dus geven we dan nog wat melk dan gaat hij wel weer slapen. Om 03:00 is ie gewoon klaar wakker en huilerig en na een uur geven we het meestal op en leggen we hem bij ons in bed. Maarja misschien wacht hij daar juist wel op en laten we ons manipuleren. (Kan dat al door een baby van 9 maanden??) Hoe dan ook: we willen hier toch wel graag vanaf. Is het herkenbaar en heeft iemand tips?