26 Reacties

7 maanden geleden

Mijn zoontje kon nog 3 slaapjes doen. We gaan nu naar 2 denk dat dat voor ons de oplossing is

7 maanden geleden

Heel herkenbaar, vooral het overdag niet meer willen slapen. Volgens de app net begonnen aan sprongetje 7. Ik lees mee…

7 maanden geleden

Wij zijn nu over naar 2 slaapjes, duurt hier soms wel een UUR voor hij in slaap valt in z'n bed,vaak minder lang maar langer als normaal , slaapt vervolgens wel gewoon lang dus heeft het wel nodig, ik hou gewoon vol dat hij moet slapen

7 maanden geleden

Zit je qua slaapjes al op het 2-3-4-schema? Anders daar misschien naartoe werken?

7 maanden geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Zit je qua slaapjes al op het 2-3-4-schema? Anders daar misschien naartoe w ...
Ja daar zaten we net 2 a 3 weken idd op 😅

7 maanden geleden

Pfoee heel herkenbaar hier! Gisteren over de gehele dag een halfuurtje geslapen.. normaal 1x 2 uur en 1x 30/40 min. Niks is goed, alleen bij mij of m'n man hangen.. 🤐

7 maanden geleden

Overdag valt wel mee. Maar in 1x ‘s nachts spoken of heel vroeg wakker worden al om 5 uur. Voor de rest heel hangerig alleen maar vast gehouden willen worden. 😴 drama

7 maanden geleden

wel fijn om wat herkenning te lezen.. we zullen er maar doorheen moeten helaas. Laten we hopen dat het niet te lang duurt

7 maanden geleden

OMG. Hier is ze nu 10x wakker per nacht. Wat een verschrikking

7 maanden geleden

Wij zijn er ook net doorheen (denk ik) paar weken geduurd, niet elke dag/nacht maar de afgelopen nachten slaapt ze weer door. Echt even doorheen dus🫠

7 maanden geleden

Ik ging net zoeken naar een topic hierover … onze kleine slaapt met veel moeite 2 uurtjes overdag. Ook ‘s avonds is hij maar niet naar bed te krijgen. Hij lijkt moe, maar is echt mega bewegelijk in bed 😓 iemand dit dit laatste herkend?

7 maanden geleden

Reactie op toeloezz

Ik ging net zoeken naar een topic hierover … onze kleine slaapt met veel mo ...
Oh hier was dat 2 weken geleden ook (hij is van 8 juni). Wij hebben het Nunki lakentje weer van zolder gehaald en sliep weer een stuk rustiger. Nu weer zonder en slaapt weer goed nu we de sprong uit zijn!

7 maanden geleden

Hier zelfde verhaal. Niet willen slapen overdag en snachts zo vaak wakker.😩

7 maanden geleden

Reactie op toeloezz

Ik ging net zoeken naar een topic hierover … onze kleine slaapt met veel mo ...
Jaa hier exact hetzelfde nu! Hoop dat deze fase heeeel snel voorbij is.

7 maanden geleden

Wij hebben een dametje van precies 10 maanden, die al een handje vol dagen opeens weer komt snachts. Dat is echt killing als ze dat al máánden niet meer deed, ook laat ze zich nu niet troosten ‘s nachts en is het enige wat helpt een fles. Dus we maken maar een kleintje, zodat we allemaal nog wat kunnen slapen daarna. Zoo bang dat ze daaraan gaat wennen 🫢

7 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Wij hebben een dametje van precies 10 maanden, die al een handje vol dagen ...
Hier precies hetzelfde. Nooit een doorslapen geweest, maar ook alleen te troosten met een fles 😅

6 maanden geleden

Sprong 7 ervaren wij als best heftig 😅 hangerig, huilerig, driftig, beweeglijk in bed, slechter / onrustiger slapen dan normaal.

6 maanden geleden

Hier ook in sprong 7…. Sinds 4 dagen word hij sochtends stipt 5:30 uur wakker en gaat staan in bed en spelen. De dagen beginnen vroeg🫠 normaal sliep hij tot 7:30/8:00 uur.

6 maanden geleden

Reactie op Mimi1506

Hier ook in sprong 7…. Sinds 4 dagen word hij sochtends stipt 5:30 uur wakk ...
Vaak komt dit door overdag te veel slaap, miss even de slaapjes wat trimmen.

6 maanden geleden

Hier ook sprong 7 denk ik. Ik dacht al er is toch geen slaapregressie rond deze leeftijd?😅 Kan heel snel kwaad worden, huilt om van alles en nog wat. Wil amper nog zelf spelen, is sochtends veel vroeger wakker en haar middagslaapje slaat ze het liefst over, om dan net voor het avondeten enorm moe te worden, en dus weer chagrijnig. Hoop niet dat dit 6 weken aanhoudt 😬