Meer die hier last van hebben? Of een ander idee?
Hier wordt op het moment gewoon NIET geslapen overdag. Ben radeloos wat dit nu weer is. Ook bij me nemen samen proberen te slapen oid niks helpt. In de draagzak of wagen slaapt ze uberhaupt niet, ook nooit gedaan. Het is alleen maar kletsen en spelen en ben echt bang om in een cirkel van oververmoeidheid te komen.. vooralsnog is ze nu nog wel vrolijk..iemand herkenning?
Wij zijn nu over naar 2 slaapjes, duurt hier soms wel een UUR voor hij in slaap valt in z'n bed,vaak minder lang maar langer als normaal , slaapt vervolgens wel gewoon lang dus heeft het wel nodig, ik hou gewoon vol dat hij moet slapen
Pfoee heel herkenbaar hier! Gisteren over de gehele dag een halfuurtje geslapen.. normaal 1x 2 uur en 1x 30/40 min. Niks is goed, alleen bij mij of m'n man hangen.. 🤐
Overdag valt wel mee. Maar in 1x ‘s nachts spoken of heel vroeg wakker worden al om 5 uur. Voor de rest heel hangerig alleen maar vast gehouden willen worden. 😴 drama
Ik ging net zoeken naar een topic hierover … onze kleine slaapt met veel moeite 2 uurtjes overdag. Ook ‘s avonds is hij maar niet naar bed te krijgen. Hij lijkt moe, maar is echt mega bewegelijk in bed 😓 iemand dit dit laatste herkend?
Ik ging net zoeken naar een topic hierover … onze kleine slaapt met veel mo ...
Oh hier was dat 2 weken geleden ook (hij is van 8 juni). Wij hebben het Nunki lakentje weer van zolder gehaald en sliep weer een stuk rustiger. Nu weer zonder en slaapt weer goed nu we de sprong uit zijn!
Wij hebben een dametje van precies 10 maanden, die al een handje vol dagen opeens weer komt snachts. Dat is echt killing als ze dat al máánden niet meer deed, ook laat ze zich nu niet troosten ‘s nachts en is het enige wat helpt een fles. Dus we maken maar een kleintje, zodat we allemaal nog wat kunnen slapen daarna. Zoo bang dat ze daaraan gaat wennen 🫢
Hier ook in sprong 7…. Sinds 4 dagen word hij sochtends stipt 5:30 uur wakker en gaat staan in bed en spelen. De dagen beginnen vroeg🫠 normaal sliep hij tot 7:30/8:00 uur.
Hier ook sprong 7 denk ik. Ik dacht al er is toch geen slaapregressie rond deze leeftijd?😅
Kan heel snel kwaad worden, huilt om van alles en nog wat. Wil amper nog zelf spelen, is sochtends veel vroeger wakker en haar middagslaapje slaat ze het liefst over, om dan net voor het avondeten enorm moe te worden, en dus weer chagrijnig. Hoop niet dat dit 6 weken aanhoudt 😬