9 Reacties

7 maanden geleden

Kan het zijn dat ze te weinig slaapt overdag? Het zou kunnen komen door oververmoeidheid..

7 maanden geleden

Hier precies hetzelfde en denk inmiddels ook dat het door sprong 7 is, wel ook een tandje doorgekomen van de week maar weet nog dat m'n andere zoon ook bij deze sprong hele nachten wakker was dus kan zeker ook aan de sprong liggen!

7 maanden geleden

Slaapregressie

7 maanden geleden

Reactie op LoLo27

Kan het zijn dat ze te weinig slaapt overdag? Het zou kunnen komen door ove ...
Overdag slaapt ze maximaal 3 -3,5 uur. En soms op het kdv langer waarna ze de nacht vaak goed slaapt

7 maanden geleden

Reactie op ANxx

Hier precies hetzelfde en denk inmiddels ook dat het door sprong 7 is, wel ...
Vervelend hè! Bij mijn zoontje hebben wij dit niet gehad vandaar dat ik het helemaal niet ken😓 hier nog geen enkele tand, heb ook niet het idee dat er eentje doorkomt…

7 maanden geleden

Hier ook bijna 10 maanden en sinds afgelopen weekend (was hij ziek, 40 graden koorts paar dagen) slaapt hij amper in eigen bed. 1 uurtje en daarna kunnen we hem niet terug in bed leggen. Zo frustrerend 😅 t weekend was hij gewoon verwend omdat hij zo ziek was. Dan heeft ie je nodig, maar nu pffff moet onderhand wel klaar zijn. Overdag kan ik ook niet bij hem weg lopen en hij begint al vreselijk te huilen. Tranen rollen over z'n wangen. Twijfel of hij ergens last van heeft of niet. Tandjes, darmen, aankomende waterpokken (heeft z'n broer net)

7 maanden geleden

Ook last van hij sliep blijkbaar te veel overdag 3 uur nu slaapt hij maar 2,5 uur en 12 snachts en ging stuk beter vanmiddag heeft hij nog ff snel het derde hazen slaapje gedaan en nu weer wakker na 1 uur slaap 2 slaapjes dus

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. Wanneer ik wegloop gaat hij keihard huilen/ gillen. En heel de dag mama mama. Tandjes komen door en ik denk ook zeker sprong 7/ slaapregressje. Ben gesloopt 🥴

7 maanden geleden

Hier ook alleen zijn de dutjes overdag drama.. ze valt gewoon niet in slaap 🫠 en daarom is ze ook niet te genieten. Wisten we op voorhand maar wanneer die fases over zouden zij he #kapot