We moeten er helaas toch echt aan geloven...na 8 maanden toch ergens spruw vandaan gehaald. Achteraf heeft ons dochtertje al bijna een week last van. Maar ik dacht aan tandjes.
Het begon met (denk ik) jeuk aan haar billetjes. Met iedere verschoonbeurt gingen de handjes naar beneden. Ik dacht gewoon wat nieuws geleerd. Na een paar dagen kreeg ze uitslag en begon ze ook slechter te drinken en moeilijk te doen met de speen. Ze wilde absoluut niet dat ik in haar mondje voelde maar kauwde net als altijd nog op alles wat los en vast zit. De uitslag werd langzaam wat erger en nu zag ik vanavond ineens 2 kleine witte plekjes in haar mond. Niet weg te poetsen.
Zelf had ik met kolven op werk vandaag pijn, wat ik nooit heb. En vanavond kreeg ik jeuk aan mij tepels. Een uur later zag ik de plekjes en klikte het: spruw!!
Voel me een ontzettende oen dat ik er niet eerder aan gedacht heb en hoop dat het allemaal beperkt blijft en snel weer over is.
Moet van het weekend ook werken dus dan krijgt ze oude, niet besmette, melk uit de vriezer. Alles kolven en met de fles is geen optie want ze drinkt de fles ontzettend slecht. Verder alles uitgekookt en zo veel mogelijk speeltjes gewassen en schoongemaakt, voor zover dat luktte tussen avond eten en naar bed gaan door. Want alles wordt momenteel afgelikt en opgegeten.
Heb haar vanavond ook wat koude kamillethee gegeven en ga vanaf tussen de voedingen door (ze drinkt na een werkdag vaak 6x om in te halen) mijn borsten maar schoonmaken met billendoekjes.
Iemand nog tips of goede verhalen? Ben zo bang dat dit weer een lang verhaal wordt. Bijv omdat we elkaar blijven besmetten. Het ging net zo goed...😭