31 Reacties

vorig jaar

Zeer belangrijk! Weerstand opbouwen!

vorig jaar

Ik vind van wel, maar ik heb ook een hond dus ik ga sowieso. Frisse lucht en zonlicht is belangrijk!

vorig jaar

Ligt aan het weer😂 als het regent/sneeuwt niet
Ik moet helemaal niks😂

vorig jaar

Moet niet, maar ik doe het zeker wel elke dag. Dochter is nu bijna 8 maanden, door weer en wind zijn wij buiten te vinden. Vind ze zelf ook enooooorm fijn!

vorig jaar

Niks moet maar het is wel lekker en gezond. Ik probeer elke dag wel met ons zoontje naar buiten te gaan maar als het echt heel de dag regent ga ik niet

vorig jaar

Als het lukt, heel graag! Maar nu was het hier afgelopen week zo glad van de sneeuw, dat het echt niet ging.

vorig jaar

Eens! Maar met die hagelbuien geldt dit niet 😂

vorig jaar

Yess & met een hond moet je wel haha! Wij zijn elke dag door weer en wind buiten 😅

vorig jaar

Elke dag, door weer en wind! Dit heeft me ook echt geholpen om terug op gewicht te komen 😄

vorig jaar

Je moet niks natuurlijk, maar het is wel gezond om veel dag buiten te komen dus ik probeer zeker wel elke dag naar buiten te gaan met de kinderen. We hebben een hond, dus dat lukt meestal wel.

vorig jaar

Zeker, ook zonder baby :-)

vorig jaar

Zeker elke frisse lucht nodig. Daardoor voel ik mezelf zo veel beter en mn dochter van 3 geniet er ook van!

vorig jaar

Leuk om jullie reacties te lezen dames. Ook fijn de reminder dat we helemaal niks moeten 😂
Ik ga om de dag naar buiten 😃

vorig jaar

Ik probeer het wel maar als het de hele dag regent blijven we binnen 😂

VRIEND

vorig jaar

Ja! Als het lukt met het weer dan haha

vorig jaar

Ik ga altijd naar buiten .. soms 5 minuten wandelen soms een uur.. even weg uit die verwarming lucht 😅.. ook als het regent .. anders zit je helft van het jaar binnen in NL

vorig jaar

Ik weet dat het goed voor me is, toch lukt het me niet elke dag. Ben (vooral de laatste tijd) vaak zo moe en heb op sommige dagen maar beperkt tijd. Dan kies ik toch voor bijv. een middagdutje ipv een middagwandeling, omdat ik dat dan meer nodig heb.

vorig jaar

Hier elke dag naar buiten. Alleen niet als het echt keihard regent. Van de week was het ook echt heerlijk met de kou en de zon. We zijn wel 3 uur wezen wandelen. 🌞 Mijn moeder en schoonmoeder passen ook beide 1 dag op en gaan ook altijd even met haar wandelen. Ik word zelf ook echt niet happy als ik telkens binnen zit (als het slecht weer is heb je geen keuze natuurlijk 😝)