6 Reacties
3 maanden geleden
Ik geef nog twee keer per dag een fles in de ochtend en avond, naast dat het een fijn moment is drinkt mijn zoontje gewoon echt niet goed en zeker met dit weer houd ik dit erin. Hij pakt soms een tuitbeker en soms drinkt hij uit een gewone beker dus probeer van alles en blijf aanbieden maar ik wil dat er wel inhouden tot dat er meer veranderd. Voor nu gebruik ik nog wel poedermelk met minder schepjes en soms gebruik ik koemelk. Ik zat ook helemaal van het moet stoppen, tot dat mensen in mijn omgeving zeiden dat het vanzelf over zou gaan en dat geeft me rust en ook dat ik weet dat hij toch iets van vocht binnenheeft. Daarnaast zijn er in mijn omgeving kindjes van dezelfde leeftijd die ook de fles nog krijgen en sommige kindjes drinken alles al goed uit die 360 graden beker.
3 maanden geleden
Hoi!
Inderdaad, waarom zou het perce moeten hé.. en waarom zou je zo'n heerlijk moment afpakken wat van jullie 2 is! Lekker blijven doen zo:) zelf drink ik ook nog een groot glas melk sochtends haha.. mijn oudste zoontje van bijna 5 drinkt ook nog een grote fles 250cc warme melk! Het zit er helemaal in en hij kan dan lekker rustig wakker worden! M'n jongste zoontje (1) drinkt ook nog de ochtend en avond een grote fles en ook vaak tussen de middag nog. Ook omdat hij niet goed water oid drinkt tussendoor.. dus geniet ervan 😘
3 maanden geleden
Mijn dochter is bijna 3 en drinkt nog 2 flessen (opvolg)melk per dag. Zij heeft het nodig om calorie inname dus een goede reden. Maar mijn zoontje van 13 maanden gaf ik tot vorige week ook nog 3 flessen, ben nu naar 2 flessen afbouwen en zolang hij die flessen nog wilt zie ik geen probleem. Waarom 'moet' je stoppen met de fles? Jullie vinden het beide nog fijn, dikke prima!