64 Reacties
3 jaar geleden
Hoi,
Ik heb zelf helaas ook streptokken B. Hier kom je niet meer vanaf begreep ik van de huisarts. Het blijft ‘inactief’ in je lichaam en kan ineens weer opvlammen. Door bijv een slechte weerstand. Wat ik begreep is dat het belangrijk is dat het vlak voor de bevalling wordt gecheckt of het actief is anders kan het namelijk tijdens de bevalling schadelijk zijn voor je kindje. Ik denk dat het dus met 25 weken misschien niet zichtbaar was omdat het ‘inactief’ was of je het pas net hebt opgelopen. Ik ben natuurlijk geen huisarts dus misschien je huisarts even om informatie vragen.
Bij mij is het gelukkig momenteel rustig.
Succes!! 🤗
3 jaar geleden
Reactie op cloverbeek
Hoi,
Ik heb zelf helaas ook streptokken B. Hier kom je niet meer vanaf begr ...
Bedankt ik gaat dan ook een afspraak maken bij de huisarts met 36 weken voor een nieuw kweekje om het te laten checken ☺️.
3 jaar geleden
Het hoeft volgens mij niet hand in hand te gaan, ik had bij mijn eerste blaasontsteking maar geen streptokokken, je zou dus denken als er uit het kweekje kwam dat je het niet hebt het gewoon een blaasontsteking is wat wel vaker voorkomt bij zwangerschappen, natuurlijk kan je het wel laten checken voor je eigen gemoedsrust
3 jaar geleden
Reactie op BAMPatricia
Het hoeft volgens mij niet hand in hand te gaan, ik had bij mijn eerste bla ...
Hoi bedankt voor je recatie ik gaat het toch extra laten checken met 35-36 weken in België doen ze dit al ☺️
3 jaar geleden
Hoi bedankt voor je recatie ik gaat het toch extra laten checken met 35-36 ...
Laten checken kan nooit kwaad😊
3 jaar geleden
Hoi dames ik word morgen getest op het streptokokken virus met 30 weken en 2 dagen m’n huisarts was heel begrip vol en zei dat je zeker altijd kan laten testen daarop dus zou alle dames zeggen doe dit je weet het nooit.👶🏼.
3 jaar geleden