8 Reacties

2 dagen geleden

Herkenbaar! Ook even gehad en bij ons bleek hij ineens ipv 20u om 18.45 naar bed te gaan, zonder alle drama. Soms zo'n puzzel......

2 dagen geleden

Hier ook al drie weken echt gedoe! Ene dag erger dan de ander, maar meneer weigert zn ochtenddutje, maar is daardoor ineens mega oververmoeid en krijsen ‘s avonds… pff!!!!😩

2 dagen geleden

Ja hier ook regelmatig, het naar boven gaan gaat goed, in z'n kamertje loopt hij altijd even rond maar zodra ik hem dan pak om om te kleden dan is het gedaan 😅 ja ik probeer een liedje te zingen of iets en als dat niet werkt heeft hij wel dikke pech, dan maar huilend omkleden, daarna krijgt hij nog zijn flesje melk dus dan kalmeert hij weer

2 dagen geleden

Oh nou fijn dat het in ieder geval herkenbaar is! Probeer haar ook vaak af te leiden met liedjes zingen of bijvoorbeeld te zeggen, kom we gaan je knuffel zoeken of zoiets. En anders is het inderdaad pech en is het op tillen en klaar. Ga vaak dan nog wel even op de stoel op de kamer een liedje zingen, zodat ze dan nog wel rustig naar bed gaat. En misschien de wakkertijd ook iets aanpassen, je weet het soms toch niet nee...

één dag geleden

Herkenbaar idd en vooral ook het gevoel van niet zo de dag af willen sluiten is heel herkenbaar. Ik blijf na het flesje dan altijd nog even extra knuffelen om toch positief af te sluiten ;)

één dag geleden

Hier ook maar dan overdag. Wat een drama

20 uur geleden

Hier al 4,5 week aan de gang met naar bed brengen ☠️ denk sprong 10

3 uur geleden

Overdag is onze dame vastberaden niet te slapen sinds een paar dagen. Savonds begint ze hetzelfde, alleen heeft ze het dan zo opgegeven en valt als een blok in slaap, gezien ze smiddags niet slaapt haha!