20 Reacties

3 jaar geleden

De normale clearblue heeft heel veel hcg nodig, je kan ook de early digital proberen, die veel slaat sneller aan! Ik had vorige week ook van die lichte testen en de early gaf bij mij wel zwanger aan😊

3 jaar geleden

Zou evne de huisarts bellen weer over het bloedverlies

3 jaar geleden

Wanneer moet/moest je ongesteld worden? Als je voor je menstruatie test kan het zijn dat je alsnog ongesteld wordt. 60% van de bevruchtingen is niet sterk genoeg. Dat is het nadeel van vroeg testen. Gewoon even de huisarts bellen inderdaad als je onzeker er over bent.

3 jaar geleden

De verloskundige geeft aan dat als het een dag aanhoudt dat het niet erg is maar het houdt nog niet echt op. 😓😓

3 jaar geleden

Volgens mij is de onderste test van kruidvat een ovulatietest..

3 jaar geleden

Wanneer moet/moest je ongesteld worden? Als je voor je menstruatie test ka ...
Dit dus.. al zovaak gelezen hier op het forum helaas ☹️ Buiten dat zie ik alleen op de laatste test een streepje. TS: Weet je zeker dat het geen ovulatietest is?

3 jaar geleden

Reactie op 2021mama

Als ik op google kijk ziet die er precies uit als de ovulatietest van kruidvat… Ik herkende hem zelf ook van mijn eigen ovulatietesten…

3 jaar geleden

Reactie op 2021mama

Ja de onderste is zeker ovulatietest

3 jaar geleden

Het is ook een beetje lastig om te zien, allereerst omdat ze allemaal scheef liggen.. ik kan ook niet echt een oploop daarom zien. Je zou eens met sensitest kunnen testen. Toen ik daarmee testte zag ik steeds lichte streepjes en gaf cb 1-2 aan. Ook toen ik een miskraam kreeg, bleef de test 1-2 dagen positief. Nu heb ik een dag na nod getest met kruidvat 2v5 en die gaven meteen al een superduidelijke streep.

3 jaar geleden

Ik zie geen enkele positieve test. Zelfs de onderste ovulatietest is niet positief

3 jaar geleden

Ik zie geen enkele positieve test. Zelfs de onderste ovulatietest is niet p ...
Sluit me hierbij aan… en de CB digital reageert meestal heel accuraat!

3 jaar geleden

Je moet via bol.com sensiteat kopen die heb gedaan die geeft aan zelf met een lage hcg koop die

3 jaar geleden

Hoe gaat het nu TS? Weet je al wat meer?

3 jaar geleden

Wat naar voor je dat je zo intensief bezig bent met testen en dat het waarschijnlijk zonder zwangerschap is. Het is fijn dat we kunnen testen maar het maakt ook zo onzeker. Ik ben daarom gestopt met vroeg testen en wacht tot minimaal de nod. Uiteindelijk veranderd al het testen niks aan de uitslag en maakte het me alleen maar gek en kon ik nergens meer van genieten. Dikke knuffel voor jou

3 jaar geleden

Reactie op kellykue123

De verloskundige geeft aan dat als het een dag aanhoudt dat het niet erg is ...
Hoe gaat het nu?

3 jaar geleden

Hi dames, bedankt voor jullie medeleven! Helaas sinds maandag flink bloedverlies. Verloskundige dacht aan een miskraam. Tot vandaag een stuk minder, mag morgen al op echo bezoek. Ze denkt dat alles al eruit is. Stiekem hoop ik nog op een klein wondertje maar weet helaas wel beter..

3 jaar geleden

Reactie op kellykue123

Hi dames, bedankt voor jullie medeleven! Helaas sinds maandag flink bloedve ...
Ach wat naar 😔! Op de testen al wel goed te zien dat het niet goed gong aflopen. Ik ben nog wel benieuwd: die laatste is toch een ovulatietest? Die zal jou wel even flink in de war hebben gegooigd. Heel veel sterkte en hopelijk mag je snel zwanger worden! 🍀

3 jaar geleden

Weet je zeker dat het niet je menstruatie is? Ik vond je testen niet echt positief...🤔

3 jaar geleden

Reactie op kellykue123

Hi dames, bedankt voor jullie medeleven! Helaas sinds maandag flink bloedve ...
Hoe is het veder afgelopen