6 Reacties
茅茅n maand geleden
Ik werk thuis (gastouder) en mijn kindjes blijven dus vanzelfsprekend ook bij mij.
Ik ben mij er ook bewust van wat voor luxe dat is!
茅茅n maand geleden
Ik werk 3 dagen thuis en 1 op kantoor. De jongste gaat 2 dagen naar de opvang en 1 dag oma en 2 dagen thuis. De oudste gaat naar school en 1 dag bso. Thuiswerken met de oudste na 1400 uur gaat prima, thuiswerken met de jongste niet en als ze gaan peuterpuberen al helemaal niet 馃ぃ maar dat is mijn ervaring als je je werk echt goed wil doen
茅茅n maand geleden
Ik werk 2,5 dag thuis en 1 dag op kantoor. Voor die 2,5 dag hebben we zeker opvang geregeld. Ik heb best wel een drukke en verantwoordelijke baan. Ik zou dat niet kunnen uitvoeren met een kindje erbij thuis. Misschien als je een minder verantwoordelijke baan hebt, dat dat wel kan, maar daar wil ik mijn vingers niet te erg aan branden 鈽猴笍.
茅茅n maand geleden
Vandaag werk ik thuis met mijn dochtertje van 15 maanden omdat ze ziek is en niet naar het kdv kon. Het is zeker Niet aan te raden. Ik moest 2 keer een meeting uit omdat de bel ging en mn dochtertje wakker werd. Normaal gaat ze naar het kdv als ik thuis of op kantoor of locatie werk.
茅茅n maand geleden
Ik zou niet weten hoe ik mn werk thuis zou kunnen doen met peuter erbij, zeker opvang geregeld;