34 Reacties
2 jaar geleden
Hoe oud is je kindje? Ik heb een zoontje van bijna 7 maanden en hij zweet zoveel!! Tijdens het voeden, slapen etc. Met deze hoeslaken ben ik bang dat hij nog meer gaat zweten. Heb je dit ook?
2 jaar geleden
Klinkt goed haha. Ons zoontje slaapt nauwelijks door nog. Hij slaapt alleen op zn buik. Zakt het gezichtje niet weg in de wol?
2 jaar geleden
Fijne tip die ik ook wil gaan proberen, het kost wat maar als het echt helpt is dat ook wat waard. Maar ik kan het me best wel voorstellen.
Deze site leek me wel iets goedkoper:
https://www.kicolabel.com/nl/slapen/
2 jaar geleden
Reactie op SofieK92
Dan zou dit juist heel goed zijn denk ik!! Noud zweet niet veel, dus geen e ...

Oeee ik ben benieuwd! Bedankt ik ga het uitproberen 😍
2 jaar geleden
Reactie op AnoukZwe93
Klinkt goed haha. Ons zoontje slaapt nauwelijks door nog. Hij slaapt allee ...
Ik heb altijd begrepen dat je over de wollen laag nog een hoeslakentje moet doen...?🤔
2 jaar geleden
Reactie op NFN33
Ben het gelijk gaan onderzoeken haha. Slaapt jouw kindje al zelfstandig? Hi ...
Jaa sinds kort. Maar dat komt eigenlijk doordat we hem gewoon wegleggen, kus geven en weglopen. Dan jammert hij een beetje tot hij in slaap valt. In het begin bleef ik op de gang staan, meer voor m’n eigen gevoel haha dat ik toch dichtbij was. Maar we merkte dat hij niet echt écht huilde.. meer beetje zeurderig en van moeheid. Eerst duurde het max 10 minuten nu is dat echt max 1 minuut, maar vaak nog korter.
2 jaar geleden
Hi, hoe sliep hij voordat je deze hoeslaken had? En waar lees je alle reviews?
Ik zou persoonlijk er nog een katoenen hoeslaken overheen willen doen, is makkelijker wassen enzo, maar weet niet of dat het effect dan weg is.
Ze heeft bij mij ook al een wollen slaapzak, en dat was ook al een wereld van verschil. Alleen nu is het slapen weer drama met sprongen/slaapregressies.
Leuk dat je dit zo deelt! Thanks!!