34 Reacties

2 jaar geleden

Dankjewel! Gebruik je dan wel een slaapzakje?

2 jaar geleden

Reactie op Trippy

Dankjewel! Gebruik je dan wel een slaapzakje?
Ja wel een slaapzakje! Hij is een buikslaper en ligt dus heerlijk met z’n handjes op het wol!

2 jaar geleden

Hoe oud is je kindje? Ik heb een zoontje van bijna 7 maanden en hij zweet zoveel!! Tijdens het voeden, slapen etc. Met deze hoeslaken ben ik bang dat hij nog meer gaat zweten. Heb je dit ook?

2 jaar geleden

Dan zou dit juist heel goed zijn denk ik!! Noud zweet niet veel, dus geen ervaring mee. Maar zie hier antwoord die ze gaf op de vraag of je hier niet op gaat zweten. Als je IG hebt zou ik even bij die highlight “Q&A” kijken!

2 jaar geleden

Reactie op MamavanMahir97

Hoe oud is je kindje? Ik heb een zoontje van bijna 7 maanden en hij zweet z ...
Oh en hij is 6,5 maand nu! :)

2 jaar geleden

Vond deze ook nog met daarin uitleg ;)

2 jaar geleden

Klinkt goed haha. Ons zoontje slaapt nauwelijks door nog. Hij slaapt alleen op zn buik. Zakt het gezichtje niet weg in de wol?

2 jaar geleden

Fijne tip die ik ook wil gaan proberen, het kost wat maar als het echt helpt is dat ook wat waard. Maar ik kan het me best wel voorstellen. Deze site leek me wel iets goedkoper: https://www.kicolabel.com/nl/slapen/

2 jaar geleden

Die links die je doorstuurt zijn van dekens en toppers. Die van Daaloumaa zijn echt hoeslakens die dus helemaal om het matrasje zitten en worden op bestelling gemaakt. Denk dat daar het prijsverschil in zit! ☺️

2 jaar geleden

Reactie op SofieK92

Die links die je doorstuurt zijn van dekens en toppers. Die van Daaloumaa z ...
Ja dat zou goed kunnen maar deze zitten met een elastiek ook om het matras heen dus dat lijkt me ook prima.

2 jaar geleden

Reactie op AnoukZwe93

Klinkt goed haha. Ons zoontje slaapt nauwelijks door nog. Hij slaapt allee ...
Jaa onze is ook een buikslaper. Maar zakt niet weg! En voordeel als hij wél een keer met z’n neusje er in ligt: het is ademend. Heb het zelf even getest ook haha.

2 jaar geleden

Ben het gelijk gaan onderzoeken haha. Slaapt jouw kindje al zelfstandig? Hier vaak nog even wiegen. Dus ik vraag me af of dit hoeslaken kan helpen.

2 jaar geleden

Reactie op SofieK92

Dan zou dit juist heel goed zijn denk ik!! Noud zweet niet veel, dus geen e ...
Oeee ik ben benieuwd! Bedankt ik ga het uitproberen 😍

2 jaar geleden

Reactie op AnoukZwe93

Klinkt goed haha. Ons zoontje slaapt nauwelijks door nog. Hij slaapt allee ...
Ik heb altijd begrepen dat je over de wollen laag nog een hoeslakentje moet doen...?🤔

2 jaar geleden

Mijn zoontje kwijlt enorm (ook buikslaper) zou dat ook goed gaan?

2 jaar geleden

Ik heb altijd begrepen dat je over de wollen laag nog een hoeslakentje moet ...
✌🏼

2 jaar geleden

Reactie op NFN33

Ben het gelijk gaan onderzoeken haha. Slaapt jouw kindje al zelfstandig? Hi ...
Jaa sinds kort. Maar dat komt eigenlijk doordat we hem gewoon wegleggen, kus geven en weglopen. Dan jammert hij een beetje tot hij in slaap valt. In het begin bleef ik op de gang staan, meer voor m’n eigen gevoel haha dat ik toch dichtbij was. Maar we merkte dat hij niet echt écht huilde.. meer beetje zeurderig en van moeheid. Eerst duurde het max 10 minuten nu is dat echt max 1 minuut, maar vaak nog korter.

2 jaar geleden

Wij hebben iets vergelijkbaars, al is het geen hoes maar meer een onderlegger. Dus er gaat nog wel een hoeslakentje overheen. Hier is het niet zo'n wondermiddel. Maar ze blijft wel warmer s nachts, dus het helpt in elk geval iets.

2 jaar geleden

Hi, hoe sliep hij voordat je deze hoeslaken had? En waar lees je alle reviews? Ik zou persoonlijk er nog een katoenen hoeslaken overheen willen doen, is makkelijker wassen enzo, maar weet niet of dat het effect dan weg is. Ze heeft bij mij ook al een wollen slaapzak, en dat was ook al een wereld van verschil. Alleen nu is het slapen weer drama met sprongen/slaapregressies. Leuk dat je dit zo deelt! Thanks!!