23 Reacties
2 jaar geleden
ik had voor me oudste zoontje (altijd heel erg last van doorkomende tandjes en kiezen) dentidox dat hielp hier wel nu voor ons zoontje nog niet nodig gehad heeft nu 2 tandjes en weinig last van gehad hoop de rest ook zo makkelijk😅
succes tis echt heel vervelend je kunt het wat verlichten maar verder kun je niet zoveel, Ons zoontje nu had weer superveel krampen bij de eerste weer niet kun je ook zo weinig zo zielig 😞
2 jaar geleden
Zo’n bijt/zuigspeen met koud fruit erin
Bijtringen
Op je vingers laten bijten
Tandjes poetsen (tandvlees)
Tandvlees masseren
Koude hapjes en koud water aanbieden
2 jaar geleden
Reactie op Rana4AA
Tip van onze tandarts was dentinox. Zelf nog niet geprobeerd, want nog geen ...
Dit spul is enorm rot aanbrengen en kunnen ze geloof ik keelklachten en/of nog meer diarree van krijgen las ik ergens op het forum. Heb het zelf ook staan. Niet gebruikt nog…
2 jaar geleden
Reactie op JuliaL
Weet iemand of hoge koorts ( 38.9) ook kan komen door tandjes? Of is dat me ...
ik weet wel dat ze koorts kunnen krijgen van tandjes. maar zo hoog durf ik niet te zeggen... en spuitluiers horen er volgens mij niet bij. meer de zure poep krijgen ze bij doorkomen tandjes. en rode billen
2 jaar geleden
Reactie op Jamie23
ja dat heb ik wel eens gehoord! maar hoe kan dit nu helpen tegen de pijn.. ...
Als die steentjes in aanmerking komen met de huid, komt er een soort olie vrij (dit is verder niet te zien) en dat zou pijnstillend moeten werken. Hoeft overigens niet bij iedereen zo te zijn, de een zweert erbij en de ander merkt geen verschil!
2 jaar geleden
Speentje met water vullen en in de vriezer en geven mijn dochtertje vond het erg fijn