15 Reacties

2 maanden geleden

Ook de speciale nacht luierbroekjes geprobeerd?

2 maanden geleden

Zou de pyjama broek misschien te strak zitten? Dan wordt de plas eruit geperst... Gebeurt hier ook wel eens. Super naar.

2 maanden geleden

Reactie op Kimberly 30

Ook de speciale nacht luierbroekjes geprobeerd?
Nee niet geprobeerd. Aangezien hij meerendeels bij de elastiekgedeelde lekt van de broekjes, denk ik dat hij steeds daardoor lekt. Want zonder broekjes lekt hij niet door

2 maanden geleden

Reactie op Ellen11

Zou de pyjama broek misschien te strak zitten? Dan wordt de plas eruit gepe ...
Hier zat ik ook aan te denken en heb nu 1 maat grotere pyamas geprobeerd maar alsnog haha

2 maanden geleden

Reactie op K.A.S.

Hier zat ik ook aan te denken en heb nu 1 maat grotere pyamas geprobeerd ma ...
Wat vervelend zeg!! Hier van de week ook 2 x doorgelekt in 1 nacht. Waarvan 1x zelfs tot op z'n beddengoed.

2 maanden geleden

Bij ons hielp een grotere maat romper. Ook al is tie pas 86 cm lang, draagt tie nu romper maat 98/104. Gaat goed nu!

2 maanden geleden

Bij ons hielp een maat grotere luier kopen (Pampers) en dan boven de navel vastmaken en het bovenste randje naar binnen vouwen. Sindsdien gaat het goed 😁

2 maanden geleden

Bij ons gebeurd het ook, geef haar nu een pyjama pakje aan of een pyjama broekje die je hoger kan optrekken zodat deze niet op de rand van de luier zit.

2 maanden geleden

Heeft hij wel een romper aan dan? Anders kan ik me voorstellen dat de luier verschuift en afzakt naarmate hij vol raakt als er geen romper is om m op zn plek te houden

2 maanden geleden

Mijn zoontje heeft daar ook mega last van. De pampers dry nights zijn echt top. Nooit meer doorgelekt.

2 maanden geleden

Wij doen altijd een normale luier (premium protection) en daarover een luierbroekje van Pampers, sindsdien nooit meer nat. Als ik het vergeet dan lekt hij altijd door dus wat ons betreft top!

2 maanden geleden

Reactie op floan

Wij doen altijd een normale luier (premium protection) en daarover een luie ...
Dit doen wij ook! Maar met luierbroekje van Etos, scheelt weer 💶 haha

2 maanden geleden

Wij nemen voor de nacht een grotere luier + een luierbroekje. Nu gaat het hier altijd goed!

2 maanden geleden

Wasbare nachtluier

2 maanden geleden

Hier nu een maat groter nachtluierbroekjes, heb het idee dat het sowieso met broekjes beter gaat en een ruime romper/pyjama, als dit te straks zit kan de luier niet goed uitzetten waardoor hij doorlekt