Onze zoon lekt vaak in de nacht door als hij een pyama/broekje aanheeft.
Nu met dit warme weer slaapt hij alleen in zijn romper en slaapzak en hij lekt niet door. Alleen is de zomer helaas bijna voorbij en begint de drama weer😅
Ik heb allerlei luiers geprobeerd, ook grotere maat in de nacht maar helaas helpt dit niet. 🤷🏽♀️
Heeft er iemand tips?
Nee niet geprobeerd. Aangezien hij meerendeels bij de elastiekgedeelde lekt van de broekjes, denk ik dat hij steeds daardoor lekt. Want zonder broekjes lekt hij niet door
Bij ons hielp een maat grotere luier kopen (Pampers) en dan boven de navel vastmaken en het bovenste randje naar binnen vouwen. Sindsdien gaat het goed 😁
Bij ons gebeurd het ook, geef haar nu een pyjama pakje aan of een pyjama broekje die je hoger kan optrekken zodat deze niet op de rand van de luier zit.
Heeft hij wel een romper aan dan? Anders kan ik me voorstellen dat de luier verschuift en afzakt naarmate hij vol raakt als er geen romper is om m op zn plek te houden
Wij doen altijd een normale luier (premium protection) en daarover een luierbroekje van Pampers, sindsdien nooit meer nat. Als ik het vergeet dan lekt hij altijd door dus wat ons betreft top!
Hier nu een maat groter nachtluierbroekjes, heb het idee dat het sowieso met broekjes beter gaat en een ruime romper/pyjama, als dit te straks zit kan de luier niet goed uitzetten waardoor hij doorlekt