4 Reacties
16 dagen geleden
Goedemorgen! Bij ons was het ook drama, maar bij ons lag er ook een middenoor ontsteking bij. Mijn dochtertje is nu ook met 17 maanden, maar ze doet het nu al even met 1 slaapje per dag. Bij ons was echt het euvel dat we een verkeerd ritme hadden, onze dochter leek juist veel te moe, niet doorslapen en niet in slaap komen. Wij hebben een slaapcoach ingeschakeld, na 16 maanden niet doorslapen, slaapt ze nu ineens door van 7 tot 7 met een dutje van max. 2 uur. Ons ritme is nu om 7 uur opstaan, wakker tot 1 uur, dan slapen tot max. 3 uur, en dan 4 uur nadat ze wakker is, ook weer in bed. (Dus 19:00 uur weer in bed). Vooral die 4 uur maximaal wakker voor de nacht gaf bij ons de omslag.
Als je het idee hebt dat hij niet echt moe is, is het misdchien tijd om naar 1 slaapje te gaan? Maar mijn dochter is vanaf 4 maanden al een slechte slaper geweest, dus het lag bij ons wel anders :)
16 dagen geleden
Reactie op Spekkiejjj
Goedemorgen! Bij ons was het ook drama, maar bij ons lag er ook een middeno ...
Hier is hij nu wat grieperig morgen ochtend moeten we even naar de huisarts kijken naar de oren en zijn hoesje.
Hier is hij na 3 uur smiddags wakker tot 8 uur dit red hij prima het is juist de ochtend dat hij erg vermoeid is
Hij was vanochtend om 6 uur wakker vervolgens sliep hij weer van 7 tot half 8 en nu 09:35 is hij erg vermoeid en ga hem zo in bed leggen ook
Vind het.moeilijk ik ga even rond kijken voor die slaapcoach hoe dat werkt denk dat het bij ons ook wel zou kunnen helpen
16 dagen geleden
Reactie op AuthentiekeEland518557
Hier is hij nu wat grieperig morgen ochtend moeten we even naar de huisarts ...
Hier was het een tijdje 1 slaapje.. maar heeft het afgelopen weekend koorts gehad en nu Al paar dagen weer 2 slaapjes. Echter wel om 5.30 wakker, maarja ik ga ook niet de hele ochtend m'n kind wakker houden, dus pas me wel even aan en duik optijd m'n bed in savonds! Wordt vanzelf wel weer later..
16 dagen geleden
Reactie op JAIS93
Hier was het een tijdje 1 slaapje.. maar heeft het afgelopen weekend koorts ...
Ook hier is wakker houden bij a geen doen hij is nu zo vermoeid maar is ook niet lekker dus ja lastig dit